- 744 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HiCBiTMEZ SENi TANIDIGIM iCiN COK $ANSLIYIM
hicbitmez derdim dertlerime..ver yansin ederdim kendi kendimee..birgün yazdigim $iirimdeki yorumu gördüm ve birazcik sinirlendim..yazmayim dedim ve diger $iirimde yine ayni yoruma benzer bir yorum yapmi$di ve bu Hicbitmez hanimdi.Kendi kendime esdim yagdim..o kadar ciddiye almi$dim ki yorumunu dayanamadim ve yazdimki özelden;Bak bacim sizi seviyorum ve sizi kirmak istemiyorum..lütfen sizde beni kirmayin..ben bilirim ne ya$adigimi felan..Oda özür dileyip bana msj yollami$ yazmayacagim diye..msj üzerine msj yazarken istedim sesini duyayim ve ona derdimi kendi kulagina fisildayayim ve yapdimda..sagolsun beni geri cevirmedi ve telefonunu vede ismini yazip yolaldi bana..Bütün gücümü toplayip aradim kendisini..kulagimda cok sakin bir ses vardi..acikcasi korkdum erkek ne cikar diye:)) ve numarami gizleyip aradim..Bayan oldugunu anlayincada ba$ladik konu$maya..sanki mahkemedeydik ve ve suclu koltugundaydim gibi kendimi hissederek ba$ladim ya$adikalrimdan ona bahsetmeye..Dinledi lafi kesmeden ve bana bu dünyada yapacagi son sözlü yorumunu yapdi canim benim..Bana hak verdigini ve neler ya$adigimi bilemdigi icin öyle yazdigini söyledi.Anla$dik ve birazda güldük..sesi kesik kesik geliyordu.Sanki cigerlerinde sorun var gibiydi.konu$urken kendisinin kanser oldugunu söyledi bana..Ama unuttum cigermiydi? yoksa ba$ka neydi.Aylar olmu$du.Tedavi görüdgünü ve iyile$mek üzere oldugunu söyledi.Bakima muhatc bir oglunun oldugunu vede kizinin onalr icin cok fedakarliklar yapdigini söyledi.icim buruldu ve kendimden utandim.Derdim yokken kendi kendime hasretin gurbetin derdini sirtlaniyorum diye..Neyse baygai bir konu$duk vede anla$dik.Cok sevmi$dim onu..güzel sohbeti vardi..sakin bir insana benziyordu.Canimi dertlerimi anlatarak üzemyim deyip aramadim aylardir.Dilim durmadigi icin onu üzürek hastaligini zorlamayim dedim kendimce..Elim kackez telefona gitti ve numarasina bakdim bakdim ve arayamadim üzerim diye.ondan destek almaya ihtiyacim oldugu anlarda sadece konu$duklarimizi dü$ünüp avundum.Ke$ke arasaydim bacimi.Bu bayramda cok fena oldum.Teyzemin ani ölüm haberini aldim.Ya$liydi ve coka cilar cekmi$di.kurtuldu dedim kendi kendime.Teselli verdim ve nutkum durmu$du aylardir aglayamiyordum.Gözümden iki damla ya$ bile inmedi.Ne yapdigimi bilir bilmez dolaniyordum ortalarda safca..Bayramin 3. günü aradim kendisini ama telefonu acan olmami$di.Belki beni unutmu$dur diye dü$ündüm ama yinede bayramini kutlamak geldi icimden.Bana saat vermi$di o saatlerde müsait oldugunu söyledigi icin hic denk gelmemi$di aramak.Bugünde siteye giripde Ay$e ablamin yazdigi siirini görünce gözümde saklanan damlalar sel gibi akmaya ba$ladi..Favorilerimde ekli oldugu icin ay$e ablam yazdigi not geldi bana.Ba$likda HiCBiTMZ SENi SEViYORUZ..ba$ligini görünce dedim heralde siteden ayriliyo.Tikladim ve o $ok yapan yaziyi okudum..beynimden vurulmu$a döndüm..kacgündür icimdeki SIKINTI gitti ve gözümde saklanan damlalar dökülmeye ba$ladi sel gibi.Allah rahmet eylesin bacimiza.Mekani cennet olsun in$allah.Ailesinede ba$sagligi diliyorum..Yarin arayip ögrenecegim.Sizleri haberdar edecegim ki,eger evde birileri varsa.Allahim cennet bahcelerinde mekanini etsin in$allah.Geride kalan ömrünü yavrularina versin bacimin.ba$imiz sagolsun acimiz büyük.selam ve saygilarimla.
YORUMLAR
Dualariniz icin tesekkürler, Ablamin Vefati tek bizleri sarsmamis :(( cok güzel seyler yazmissiniz, tesekkürler...