- 1349 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
Hiç Bitmez
Böyle mübarek bir insanı hayatım boyunca tanımadım. Hiç Bitmez şiirleriyle ve dostluğuyla bu hayatın yüzeyinde kaldığım sürece beynimde yaşayacaktır. Şu anda aldığım acı haberiyle ruhum infilak etsede, kalbimde dost bakışlarıyla gülen gözleri var.
2 yılı aşan bir sürede gecemizi gündüzümüze eklediğimiz günlerde yazışarak dostluğumuzu pekiştirdik. Bana ondan hatıra koca bir yürek kaldı. Onu bağrımda muhafaza edeceğim. Keşkelerin geçersiz kaldığı bu günde ağlamakla çırpınmakla çaresiz kaldım. Kime ne soracağımı kimden nasıl haber alacağımı bilmeden yandım yandım yandım.
İki gün sayfaya girmesem bana msj la halimi soran tek dostumdu. Bende hep onu arardım son yazdığım msj a cevap vermemişti. Tatilde olacağını düşündüm .Çünkü bu sene Türkiyeye geleceğni söylemişti. Benimde son bir ay kızımın gelmesiyle tatile çıkmamızdan dolayı siteye giremememden kaynaklanan bir kopukluk oldu. Aklıma hiç gelmeyen bu ölümdü.
Zira o kadar uzun yazışmamıza rağmen bir gün olsun, benim derdimde bu demedi. Üzmek onun görüşü değildi. Aşkla bağdaştırdığı şiirlerinde bile umutsuzluğa sevgisizliğe asla yer yoktu. Hayat doluydu
Beni bu kadar şaşırtan da bu oldu.
Şeker hastasıyım dediğim bir gün bana teselli verdi. Üzme kendini herşeyi oluruna bırak. Herşeyin bir oluru vardı.
Bir ölüme çare yoktu.
Herşeyi idrak etmiş yüce bir kalemdi. Onun adı Hiç Bitmez Serpil Vural dı.
Urfalıydı eşi. Bir oğlu birde kızı vardı. Almanya da, yaşayan Edirneliydi. Şairdi. Özü sözü birdi. Lafa söze bakmayan aldanmayan saglam kişiliğe sahipti. Sanal dedikleri bu yerde tek gerçekti.
Her şiirimde onu aradım. Ve hep favori listesine alırdı. Ödülümü hep ondan aldım.
Şimdi kaybettiğim değerin ölçüsünü yapmak çok zor. Şiirleriyle her zaman kendine has olan güvenini kırbaç gibi şaklatıyordu. Okuyana sadece azim veren mısraları vardı. Yitirilmiş güvensizliklere inanç saglayan yaşam bilinciyle çok zaman sevginin kocaman yüzünü gözlerimizin önüne serdi. Hatalarımızı kavramamıza vesile oldu.
Mısraları öğüt’dü nasihattı.
Ders verdi
Derdini dinletmeden
Bana derdini diyebilirdi.Diyemiyeceğinden değil. Demedi
Üzmemek için... Başka sebebi olamaz
Bu haberin yalan olmasını çok arzuladım. Ve hatta bu kabustan uyanmak istedim. Uyanamadım
Şimdi çok yalnızlığıma çok acılar sinmişken bir acıda Hiç Bitmez canımdan geldi. 1989 yılında 19 Kasımda çok sevdiğim canım ablamı da 39 yaşında kanserden kaybettim.
Ölüm çocuk oyuncağı oldu
Gidenler bir elveda demiyor
Yeri doldurulamayacak bir dostum oldu. Hiç incinmedik Hiç incitmedik
Yarın kahretsem hayata bir mısramda Hiç Bitmez üzülür. Ona her dem saygı ve sevgi bırakacağım.
Bu hayatın kaderine ölüm le boyun eymekten başka çaremiz yok.
Çok çok çok diye başladığı yorumlar gibi Onu çok çok çok özleyeceğim
Unutmama imkan yok
Ailesine başsağlığı dilerim. Yavrularına eşine sabır dilerim.
Ruhu şad olsun
( Bı msj Hiç Bitmez den bana hatıradır.)
Tarih:08 Mayıs 2011 Pazar 11:57:57
nerdesin
hic rastlamiyorum sana sitede.
aklimdasin her zaman.
olmasanda yüregimde varligin daima.
insallah hersey yolundadir
Anneler günün kutlu olsun
güller gönderiyorum sana binlerce hic solmyanlarindan.
öptüm..
YORUMLAR
değerli bir kardeşimdi diyorum duyduğum gün inanın göz pınarlarım boşaldı..
.
hastaneedden çıktım iyiyim diyordu ama bizleri üzülmesin diye dememiş sanırım...
ona bir kaç şiir yazmıştım o kendini biliyor diye çok beğenmişti....
bu şiirimi arz ediyorum...saygılarımla..
İnna lillah ve inna ileyhi raciun !.
.Allah gani gani rahmet eylesin
.Mekanı cennet olsun İnşaallah.
saygılarımla..
.
O Kendini Biliyor
Güler yüzlü tatlı dilli
Bulunmaz emsali
Hoşgörülü, şen canlı
Dünyada olamaz timsali
Cana yakın altın kalbli
Ana gibi şefkatli
Adını söyleyemem
Tüyo veremem
O kendini biliyor
İnsanları, insanlığı
Çok çok seviyor
Dostlara ve dostluklara
Çok değer veriyor
Her zaman adaletten yana
Yüreği çarpar sevgiden Haktan yana
Taviz vermez asla kötüden yana
Neyse gerçeği söylüyor meydana
Adını söyleyemem
İpicu veremem
O kendini biliyor
İnsanları, insanlığı
Çok çok seviyor
Dostlara ve dostluklara
Çok çok değer veriyor.
ve şiirime yorumu...25 Mart 2010 Perşembe 20:45:28
cok güzel ve özel bir siirdi.
yüreginize saglik degerli dost.
sonsuz saygimla.
Sayın hocam sitede yeniyim .Rahmetli Serpil Vural hanımefendiyi tanıma onurunu yaşayamadım.Yazılıp çizilenlere baktığımda acınızın boyutunu tahmin edebiliyorum. Sayfama astığım son şiirimin gündemle alakalı olduğunu düşünerek rahmetliye ithafen göndermek istiyorum..Tüm dostlara başsağlığı ve sabırlar diliyorum.Ruhu şad olsun..Saygılarımla..
Allah cenneti mekan yapsın. sabırlar sevenlere ...kaçınılmaz ölüm fakat böyle durumda sözler yetersiz kalıyor...saygı ve sevgilerimle...
guler birsozu
Çok saygılar
çok üzüldüm....mekanı cennet olsun.....duyarlılığınızı kutluyorum saygılar
guler birsozu
Sagolun
Çok saygılar
Allah rahmet eylesin
Bir yakınımız vefat etti. Bunu iyi bildim. Bir çok şiirime yorum yapmıştı. Ortega Y Gasset'in bir kitabı var klasik bir eser diyebileceğimiz bir düşünce kitabı: Herkes. Orada ölümden bahsediyordu. Diyordu ki bir kişinin ölümüyle hayatımızda bir boşluk oluşur. Artık onunla yaşanılan her şey bir daha tekrar etmeyecek artık bir daha yenileri yaşanmayacaktır. O kimse bizim tarihimizde öyle bir yer eder ki yokluğu hiç fark etmez. Hiç bitmez herbirimizin hayatında bir yer etti. Hatta bir yön verdi, etkiledi. Allah'ın senaryosunda bir rolü vardı oynadı. Sınavı bitti. Biz devam ediyoruz. Sınav süresi ne kadar var bilmiyoruz. Sorular belli aslında cevabı verdik ama her an yeniden bir versiyonla sorulmakta. Rabbin kim? kime kulluk ediyorsun? Evet Hiç bitmez bunları cevapladı ve kayıt altına alındı. Biz de kendi de şahit bunlara. Yarın ahirette buluşacağız umulur ki hesabımız kolay olsun ve cennetlik insanlarla birlikte cennette buluşalım inşaallah.
Melik Haker tarafından 9/4/2011 4:48:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
En vefalı okuyucularımdan biriydi. Eleştirdiği, karşıt görüş ifade ettiği çok yazılarım da oldu. Her defasında ona '' Görüşlerinize saygı duyuyorum Serpil Hanım '' diyebildiğim için şu an kendimi iyi hissediyorum. Ben de babamı kanserden kaybetmiştim. Biliyordu da ondan mı yazılarımı ısrarla takip ediyordu acaba diye düşünmeden edemiyorum.
Mekânı cennet olsun inşaallah....
guler birsozu
Sevgi dolu bir yüreğin sahibiydi can arkadaşımdı. Dev bir sabrı vardı. Beni çok üzdü çok
Saygılar
guler birsozu
Hiç Bitmez Hiç Bitmeyecek
Çok saygılar canımsın
guler birsozu
Fakat keşke şaka olsaydı arkadaşım
Ta Almanyaya gider hesap sorardım. Ama çok üzdü bu gerçek beni 4 ayda yakalandığı akciğer kanserine yenik düşmüş. Hastayken birbirimize msj yazmamıza rağmen bana derdini yazmadı üzmemek için.
Nasıl kahroldum ben biliyorum.
Allah mekanını cennet etsin. Hala şoktayım. Geride kalanlara sabırlar dilerim. Duyurduğunuz için teşekkürler. Ablanız da nur içinde yatsın. Ölüm zor. Sevgilerimle.
guler birsozu
Allah sabır versin hepimize
Kötü bir şok oldu
Duyguların tarifi mümkün değil.Bu kada enerji dolu bir insan...
"Evet ve insan yakisiyor hayata.
ümitlerini yitirmesin kimse gülmeyi de unutmasin insallah."
Yaşamla ilgili bir yorumunu aktardım size.Allah geride kalan tüm sevenlerinr sabır versin...Selamlarımla...
guler birsozu
O çok degerli ve anlamlıydı
Allah sabır versin
Sevgili Güler, kendisini yazılarıma yaptığı yorumlardan tanıyorum, birebir tanışmamıştım.
Her zaman değerli yorumlarıyla hep vardı, inanmak çok zor.
Rabbim mekanını cennet kabrini nur eylesin.
Yakınlarına ve ailesine Allahım sabır ver, çok zor!
guler birsozu
Çok saygılar
çok üzüldüm çok hala şoktayım gözlerimdeki yaşlara engel olamadım inan bende çok severdim onu herzaman sayfamdaydı şiirleri ayrı ve mesaj verirdi. vefalı duyralı yüreğini takdir ediyorum. sağolasın sevgili güler hiçbitmez in ailesine sevdiklerine allah sabır versin diyorum herzaman dualarımızda olacak asla unutmayacağız .
sevgimlesin
guler birsozu
Yıkıldım arkadaşım
Çok acı geldi. Hastalığını bilmediğim için şok oldum. Allah hepimize sabır versin.
Çok saygılar