- 1056 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GiyiniK ÇıplakLaR
Kimseyi kandırmaya çalışmayalım lütfen. Hanımlar, çok doğum yapmak, pişirip ziyan olmasın diye bitirmek, günlere gidip ev sahibesinin ısrarını kıramayıp tabakları sonuna kadar sünnetlemeden mutfağa göndermemek gibi kendilerince çok geçerli nedenlerle erkeklerden daha fazla yağ dokusuna sahip olabilir. Hatta sırf bu nedenle daha çok terliyor da olabilirler. Ama bu durum erkeklerden fazla açınıp saçılmalarının mantıklı bir gerekçesi olamaz. Sokaklara bakarsanız kapalı kadınların bile bir yerlerini açma temayülü gösterdiklerini hatta bu teşebbüslerini fiiliyata döktüklerini rahatlıkla görebilirsiniz.
Evet hava sıcak. Pek tabi nem oranı da çok yüksek. Sırf bu nedenle daha çok sıcak basıyor. Ve daha fazla terliyoruz hepimiz. Ama terleyen ve sıcaklardan etkilenen sadece kadınlar mıdır ki, her sene nerelerini açacaklarını şaşırıyorlar? Erkekler kısa kollu gömlek veya tişört altına pantolonla pekala idare edebilirken, hanımlarımız her daim beylerden daha az giyindikleri halde yakalarını ter nedeniyle sallayıp bir yandan da "of çok sıcak" derken neden menapozlu teyzeler gibi hergün her sene biraz daha fazla açınıp saçınıp, hala sıcaklardan şikayetçi olmaya devam etmelerini anlamak mümkün değil. Üstelik daha fazla örtünmesi gereken erkekler değil kadınlarken, aksinin sokaklarda arz-ı endam etmesini hava şartlarıyla açıklamak olaya sığ bir şekilde yaklaşmak demek olur.. Çünkü bu vücutlarını kasaptaki etler misali sergilemekten zevk alan bacı, abla ve teyzelerimiz kışın kar yağarken de açacak bir yerlerini mutlaka bulup yarı çıplak vaziyette dolaşmaktan vazgeçmiyorlardı.
Sokakta peçeli veya çarşaflı hanımlar da dolaşıyor. Bu şeytan ve nefsin esiri olmuş şahs-ı muhteremeler azıcık kendilerine gelip, başkalarına bakmayı ve biraz tefekkür etmeyi akıl etseler açınıp saçınmaların sıcakları hissediş üzerinde sandıkları oranda bir değişime sebebiyet vermediğini akıl edebilecekler. Ama o kadar kapasiteleri olsa bu satırlara herhalde konu olmazlardı.
Ne diyelim Allah dedelerimize ve ninelerimize layık torunlar etsin cümlemizi. Amin!
YORUMLAR
İddia edilenin aksine uzun kollu açık renkli pamuklu kumaşlarla daha az sıcaklar ve terlersiniz :)
Şaka yapıyor anlatıma konu olan kadınlar :) onlar kendilerini angelina jolly 'yle kıyaslamaya çalışıyorlar ... da bu vücut ölçüleriyle hiç münkün değil :)) Bu halleriyle onları beğendiğini söyleyen bir babayiğit çıkarsa bilsinler ki mesele tamamen alışverişe dönük bir beğeni :))
Edeb-i Şiirsel
Ama bakış acınıza katılıyorum,içlerinde mükemmel denilecek vicut sahipleride yok değil .
Coğunluk tipik Osmanlı-Türk kadını modeli .
Bu kısımlar tamamiyle kendilerini alakadar etsede,çevreye yani erkek göz zevkine yada nefsine verdikleri zevk yada zevksizlik söz konusu.
Şikayetci olan yok :) insanı giyim,evi eşya gösterir.
Devir ye kürküm ye devri tekinßey: )
Ne diyeyim bilmem ki. Vallahi sözünüzü hiç sakınmamışsınız:) Ama haksız da değilsiniz. Bir de dar giyme merakımız var akıllara zarar. "Bu kadınlar evden çıkmadan evvel hiç mi aynaya bakmazlar" dediğim çok oluyor benim de.
Edeb-i Şiirsel
tşk ediyorum saygı ve sevgilerimle