- 1349 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
MASAL
Kendime anlattığım en güzel masaldın, sen. En güzel, en sessiz, en kelimesiz… Suretin yoktu, tanımıyordum seni. Sesin, yoktu. Kulağımda, izin yoktu. Ama güzeldin.
En ihtiyacım olduğu zamanda, bulutların arkasından çıkıverirdin. Bedensiz kollarınla sarmalardın, ruhumu. Duyamadığım sesinle sakinleştirirdin, yüreğimdeki fırtınaları.
Ne çok anlatmak isterdim seni… Bilemezdim, nasıl anlatacağımı. Gülerlerdi, bana. Yok derlerdi, senin için. Kızardım. Kızardım ama bilirdim; Var demem, çaresiz bir çabaydı.
Yine böyle bir zamanda geldin. “Bakın, geldi “ dedim. “ Kim?” dediler. “O” dedim. İnanmadılar…
Kızdım. Hem de çok kızdım. O an karar verdim; Seni anlatacaktım. Hemen odama, yalnızlığıma koştum. Üç sayfa çıkarttım, yazı masamın çekmecesinden.
üç, boş
sayfa koydum masaya
bir de kalem aldım elime
bir sayfa Ben’im,
bir sayfa Sen’in,
son sayfa da Bizim-di.
Başladım, yazmaya. Aklım, seninle doluydu. Ruhum, sana aitti. Yazdım… Yazdım… Yazdım…
ben’i bir satırda anlattım,
sen’i bir sayfada,
biz’im sayfamız boş kaldı.
Durdum. Ben’i anlatmak; kolaydı. Sen’i anlatmak da kolaydı, tüm hayalliğine rağmen. Ama Biz’i anlatmak…
Nasıl anlatırdım biz’i?
Şöyle bir bakındım, etrafıma. Merak ve heyecanla bekliyordu herkes. Seni, onlara anlatmak… Benim bildiğimi, onların bilmesi…
Yok, dedim.
Yapamam, dedim.
Gözlerimi kapattım, bir an için. Seni anlattığımı düşledim, onlara. Öyle güzeldin ki… Korktum. Seni, benden alırlar diye korktum. Kendi düşleri yaparlar diye korktum.
kalemden kıskandım
kağıttan kıskandım
biz’i kendime sakladım.
o boş sayfanın yerine
biz’e ait her şeyi
kalbime yazdım
Kendime anlattığım en güzel masaldın, sen.
Hep benim masalım olmalıydın!
Eser Akpınar
02.09.2011
Urla
Not: Yazı; Sen-Ben-Biz şiirimin düzenlemesidir. Yani şiir, bana aittir ve site kayıtlarında mevcuttur.
YORUMLAR
Eser Akpınar
tebrikler kalemine saglık puanım tamdır
fanatik62 tarafından 9/3/2011 11:36:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Kalemin kıvraklığı, alıp götürdü beni son cümleye dek. Ama; bitmesin istedim, öyle akıcı, öyle estetikdi ki ifadeler...
Tebrikler Eser hanım. Bu arada bayramınızı da kutlarım.
Selamlar.
Eser Akpınar
Saygılarımla. Her zaman.
Canım benim, yine güzeldi ve okumaktan büyük keyf aldım. Uzun bir aradan sonra merhaba ... Tebrik ve sevgilerimle...(Yetiştirebilirsem bir öykü geliyor, sıcacık )
Nermin Kaçar tarafından 9/2/2011 11:02:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eser Akpınar
Sevgiler, arkadaşım.
Okuyanı merakta bırakmışsınıız kimiş bu acaba diyor insan yine de güzeldi saygılarımla
Eser Akpınar
Saygılar, selamlar.
FARQİN2101
Ne güzel bir "biz" düzenlemesi. Bazen insan istese de anlatamaz düşlerini, hayallerini. Bırakalım hayallerimiz bize kalsın sevgili arkadaşım. Yine çok güzel bir yazı. Bugünler de masal dinlemeye çok ihtiyacım vardı. İyi geldi:)
Sevgimle.
Eser Akpınar
Sevgiler, arkadaşım...Teşekkür ediyorum.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Şiirden öykü yazma çok güzel bir fikir . Bunu ben de yapmayı düşünüyorum . Siz de benim yazdığımı okursunuz inşaallah .
Sen ,ben ve biz hepimizin yüreğinde yazılıdır . Bizi ortaya çıkarmak yeniden yaratmak galiba en zor olanı . sevgilerimle ..
Tebrikler ..
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum. Sevgiler, selamlar.
Önemli olan da sevginin kalbe yazılması. Kağıtlar tükense, kalemler kırılsa da kalptekiler hep kalacak. Çok güzeldi. Rüya gibi. Kutlarım Eser Hanım.Sevgilerimle.
Eser Akpınar
Sevgilerimle.
Eser Akpınar
Sevgiler, selamlar.