- 668 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ELVEDA MI YOKSA ÖLÜM MEKTUBUM MU BILEMEDIM…
Gidiyorum canım gidiyorum işte Yanında olamasam bile tutamasamda elini Bakamazsamda o güzel gözlerine Dokunamazsamda narin saçlarına Son günlerimi geçiriyorum Aynı havayı solumamız ve aynı şehirde olmamız yeter bana..Gidiyorum canım gidiyorum işteKırıkkale beni sana yar ettirmedi gidiyorum Ikı mahalle arası senın için mekik dokurdum Artık benim her anım sen olmuştun Bir yanım gitmekten yana Bir yanım gitmek istemiyor Şimdi kalbimi ikiye bölme zamanı mı geldi ? Yoksa ruhumu bedenımden ayırma zamana mı ? Çünkü seni bırakıp gittiğim o anda Zaten ölmüş olacağım gülüm. Gün gelırde bırılerınden seni sevdiğimi ögrenırsen Çık gel diyecekmisin bilmiyorum ama Ben senden gelecek bir işareti ölene kadar bekleyecek olacagım. Bılıyorum geçmişim hiç acıcı değil
Ama senın için geçmişimi bosver geleceğimi bile yakarım Benım rabbıme her gece duamsın birgün beni kabullensın dıye Biraz zor oldugunu bende bılıyorum ama yapacagım baksa bırsey yok maalesef..
Sana sevdalındığım günden bu güne kadar acısız bır görmedım. Gözlerim bir türlü gülemedi, kalbimin sızlaması hiç geçmedi. Kadermiş dedim sevip sevipde söyleyememek de varmış yaşantımın içinde dedim ve sessizce dizlerimin üzerine diz çöküp yine ağladım..
Elimde bir sigara karsımda resimlerin ve aklımda yine sen hergün biraz daha sensizlikten ölüme daha cok yaklısıyorum. Sikayetcı değilim bana yaşattıklarından sadece duygularımı anlatmaya calısıyorum.. sana karşı elveda diyemiyorum ama elveda KIRIKKALE diyerek senınle vedalaşıyorum.
Bu vedalaşma insana ne kadar dokunur bılmıyorum ama benı resmen ölüme yitiyor. Kalbim birden duraklama gözlerim birden dolmaya başlayor..
Bir gün olsun sevdiğimi anladın mı ? bilmiyorum ama anlatmak hissettirmek için belki çok caba gösterdim ama belki fayda etmedi. En iyisi gitmek diyorum ama giderkende seni arkadam da nasıl bırakıp gideceğim bilmiyorum. Rabbim neden bana bir acı verdi halen anlamış değilim Doğrudur bu zamana kadar hiç belki ona karşı hayır işlememiş olabilirim günaykâr olabilirim ama bu dünya da bile cehennemi yaşayacak ne yaptığımı aslında bilmiyorum belki seni sevmekle cezalandırabilirde aslında ne dedıgımı bende bilmiyorum okurken düşünme beni boşver.
Hayat ne kadar acımasız sevdiğim sen yokken yanımda biliyormusun ne kadar dar ve ıssız karanlık biliyormusun belki bilmiyorsundur belki benim gibi kimseyi sevmemişsindir benim gibi kim bilir belki benim gibi birilerinin arkadasından ağlamamışsındır.
Bazen hayallere dalıyorum senli ve sensiz günler için sensiz günleri hayal ederken sanki ölmüşümde arkamda duran kimse yokmuş gibi hissediyorum bir an yok olmuşum sanki sen beni bende seni tanımamış gibi oluyorum. İlk el ele tutuşduğumuz günü hatırlıyormusun ?
O zamanlar sen bir lise öğrencisiydin bense üniversiteye yeni baslamıstım ve bir misafirlikten geliyorduk.. bir sonbahar akşamıydı hava serin ve üşümeye başlamıştın.. evine götürüne kadar elimi bırakmamıştın.. işte o an sen benımle konusurken gülüp eglenirken elimi sıkıca tutarken heyecandan ölmek üzere gibiydim.
Senin için ne yollardan geçtiğimi biliyorsun ama sevdiğim için yaptıgımı bılmıyorsun değil mi? Normal bir arkadaş dost gibi düşünmüştün değimli? Ben senin için her cefalara katlandım katlanırımda.
Ve gidiyorum benden bu son cumlerden başka artık bir sey duymayacaksın merak etme artık gidiyorum seni kimse benim kadar önemsemez belki ama alışırsın herhalde belkı her zman ki gibi sürekli konuşamayız ama arada birgün günaydın veya iyi geceler diye mesajlarını ve telefonlarını esirgemezsin değil mi? Artık sana elveda diyorum birtanem senin yüzüne karşı dıyemesem de elveda Kırıkkale her şey sana emanet Kırıkkale gözümü arkada bıraktırma Kırıkkale. Gözümü arkada bırakıpda Ümit’in ölüm fermanını yazdırma.. ölmüşüm zaten yaşamıyorken sende öldürme beni AŞKIM SANA SENDE AŞKIMA EMANETSİN KIRIKKALE ………
Mektupyazarı : Ümit KÜRKÇÜ