- 1152 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AÇ GÖZLÜLERİN GETİRECEĞİ DEMOKRASİ
814.578 kilometre karede Mustafa kemal ve silah arkadaşları tarafından kurulan 88 yıllık genç cumhuriyetin bekçileri olarak 81 il 923 ilçe 34.600 köy ve son verilere göre 70.487.917 kişilik nüfusuyla 8 ülkeye sınırları (Nahçivan hariç)olan Türkiye cumhuriyetinin bir ferdi olarak şu soru hep kafama takılır acaba neden etrafımızdaki ülkelerden bir tane bile dostumuz ve sevenimiz yoktur neden bulgaristan oradaki soydaşlarımza yıllarca soykırım uyguladı neden yunanistan halen gümülcinede selanikteki soydaşlarımıza karşı barbarca bir politika izliyor İran bizi hiç sevmediği halde seviyormuş numarısı yapıyor oradaki milyonlarca türkmeni sindime ve ezme politikası uyguluyor ırak çoğuzaman yanında ve arksında yer aldığımız bu ülke neden hep ilk fırsatta bizi arkadan hançerliyor kerkük te süleymaniyede musuldaki türk kardeşlerimize mezalim soykırım polıtıkası uyguluyor suriyeye gelince yıllarca akarsuları (fazladan su vermemize rağmen)bahane ederek düşmanlık güttü yetmedi Türkiye cumhuriyetinin en büyük düşmanı apoyu yıllarca besledi gürcistana gelince onun ne olduğuda daha tam belli değil ama rusya olarak düşünürsek yıllarca yaptıkları zulümleri unutmadak işkenceler soykırımlar sürgünler hepsi onlara ait ülkemin başındaki bu terör belasının mimarını sırasıyla ermeistan rusya ırak yunanistan son olrakta suriye yıllarca beslediler kimisi kamp yerleri verdi teröristlerin barınmasına yardımcı oldu kimisi silah cephane verdi kimisi eğitmenler gönderdi eğitimine katkı sağladı sağlamaya da devam ediyorlar başta puşt amerika olmak üzere nazilerin torunları almanya amerikanın ikici kibirli hanımından olan ingiltere Türk düşmanlığıyla menşur sarkoziy puştu fransa ve diğerleri halen finansal olrak desteklemeye devam ediyorlar.Bütün bu ülkelerin memleketim üzerindeki işgal böl parçala ve yut emelleri bitmedi bitecek gibide gözükmüyor öyleyse yapmamız gereken 814.578 kilometre karelik bu cennet vatanı 70.487.917 kişiyle çalışarak daha çok çalışarak dahada çok çalışarak onlara inat daha müreffeh daha zengin daha güçlü dünyada az sayıdada olsa dostlarımıza güven ama düşmanlarımızada yeri geldiğinde dur diyebilecek konuma getirmeliyiz bunun yolu bir olmaktan iri olmaktan diri olmak ben değil biz olmaktan geçiyor. Irak savaşları neticesinde güneydoğunun ve ülkemin sıkıntıları üçe beşe katladı diye düşünüyorum ve şöyle diyorum Suriye konusu çok ama çok önemli daha dikkatli olmalıyız çünkü biz millet olarak kimlerin karnını doyurup sırtını giydirmiş isek hep onlar bizi arkadan hançerlemişlerdir son örnekleri amerikan uşağı talabani ve amerikanın ikinci karısından olan ingilterenin finosu barzani.Sonuçta sıkntılıyız güneydoğumuzdan ve komşularımızdan bu bölgede kurmaya (inşallah ki böyle birşey olmaz )çalıştıkları devlet büyük israilde olsa veya büyük ermenistanda olsa sonuç hiçte hayrımıza olmayacaktır. Bu hınzır devletlerin küçükleri dünyanın başına zaten yeterince bela oluyorlar Allah muhafaza birde büyükleri kurulursa başta bizim sonra dünyanın halini düşünmek bile istemiyor ve buradan bu toprakların evlatlarına hiç bir ayrım yapmadan sesleniyorum Tunusun MIsırın Libyanın Irakın ve Suriyenin haline bakın Dünyada değişik bölgelerdeki soydaşlarımızın haline bakın ve Allah muhafaza o durumlara düşmeyin ve düşmeyelim şimdiki kadar hiçbir zaman özgür ve hür olamasınız olamayız.HALEP ORDAYSA ARŞIN MISIRDA TUNUSTA LİBYADA IRAKTA VE SON OLMASADA ŞİMDİLİK ŞAMDADIR!!!!!!!!!!
YORUMLAR
Ne güzel anlatmışınız etrafımızdaki tehlikeleri.
Bu tehlikelerden VATAN'ı koruyacak olan ORDU'yu tamamen bitirme planları kimlerin işine gelmektedir?
Milletçe oturup düşünelim. Düşünme kaabiliyetimiz kaldıysa!
Yazınızı beğenerek okudum.
Tebrik eder, saygılarımı sunarım.