- 640 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
yek-e-yek aŞk
merHaßa...merHaßa...
oooo merHaßaLar efendim!
__Nasılsınız?
___TeşşeKür £diyorum.ßayramda yanlız olmak nasıl bişeyse,bende öyleyim.
__yani tek ve yek ßayram diyorsun!
___tek-i kesinde,yek-i bilmem.
__Halen tek iken dimdik bayramı karşılayabildinse "yek"sin demektir.
___hımmm !!
__hımm yaa hımm ...
___Yalnızlığın Adı Acı Olsada, Yalanlardan uzak Acılara tutsak kalmayı yeğelerim…
__ßravooo işte ßuKadar.Şunu unutmaki;
Yaşanan bütün yılların bıraktığı tek miras ayrılıktır, Bütün Ayrılıkların ortak Noktası ise Sadece Yalnızlıktır!
___Sende mi ße Kardeşim ? Sende mi onca Kalaßalık içinde "tek"sin?
__Sıcak ve mutluluktan uzak, soğuk ve karanlıklar içinde geleceği kırılmış, adımları durmuş, gülmeyi unutmuş bir hayatım karanlıkların gölgesinde, Adım Yalnızlık..
___oHalde ßu bayram "YANLIZ"Ların ßayramı 0Lsun!
__pardon siz Kimsiniz?
___ :D :D
Aşk, Gülerken Acı Çekmektir, Her Gülüşün yarınlar için Bir Acı Gündür,
ßenim adıma "aŞk" derler. Aşk aslında hep tek ve yek olmaktır.
İki kişilik tek hayat,iki bedende ,tek ruh,yek-e-yek "yanLız aŞk"
__ahhhh !
vijjDan’sız ahhh !!
YORUMLAR
Edeb-i Şiirsel
"yalnız geldik yalnız gideceğiz" derdi büyükler, kabul etmesi zor bir fikirdi bu benim için. Zamanla anladım ki bu hakkını teslim etmemiz şart olan bir doğruymuş. Ailemiz var, arkadaşlarımız, yalnızlıktan bahseden edebiyatdefteri dostlarımız...Ama insan olmanın kuralı bu. Ben yine de sizi evin daha fazla güneş alan bir penceresinden bakmaya davet edeyim. Oradan şöyle bir şey görünüyor: bütün kainatta kimsecikler yok ve bir Allah bir ben varız. O derecede de özel bir ilgiye mazharım, o derece yakın bir sohbete muhatabım. Böyle bakınca yalnızlık çok da hoş birşey haline gelmez mi? Hatta" iyi ki yalnız gelip yalnız gidiyoruz zaten başka türlüsü mümkün olamazmış" demez mi insan?
yani yatay eksende ister istemez insanlarla hatta kurtla kuşla birlikteyiz bu dünyada ama dikey eksende yalnız olmak çok da özel ve güzel..
saygılarımla.
Edeb-i Şiirsel
Bu güzel bakış acınızdan ve bu bakısı bizimle paylaşmanızdan dolayı bende size çok tşk ediyorum.Saygı ve sevgilerimle.
Renginden dolayı yazıyı okuyamadım.
Rengini düzeltirseniz okuyucu rahat okur.
Bende okumak istiyorum.
Saygılarımla