.....
......
YORUMLAR
Anaaaaaaaa, ne çabucak geldi Eylül yine... Korkuyorum anne!
beyaza ve karanlığa kurşun sıkanlardı onlar! Türk'e düşmanlıklarını göstermek için İhtilal ardına
gizlenenler Türk'ü katlettiler! Ordumuzun en tepe noktalarını işgal edenlerin kimliklerine bir bakın! Kim onlar?
Yaptıkları ile milleti oruya, orduyu millete düşman ettiler.. Terör belasını onlar yeşertmedi mi?
ve şimdi...
Türk milletinin gözbebeği ordu dağıtılıyor, Türk'ün gücü yok ediliyor!
Kimler?
Kimliklerini bri araştırın, aralarında Türk olan var mı?
Ve...
Türk mileti ve onun bütün değerleri yok ediliyor ama yok edenlerin kimliklerini araştıran yok!
Ülküdaşım,
Olayları bire bir yaşadın ve o günlerin acılarını heran senin gibi yüreğimde hissederim ve nefretimi hep taze tutarım onlara!
Tek diyeceğim; Türk milleti kendine sahip çıkmalı... Ne orusunu, ne polisini ve neden kurumlarını kimliksizlere teslim
etmemeli, oynanan oyunları görmelidir!
Yine kardeş kanı döktürecekler yakın gelecekte, emin kaynaklardan gelen habelerim bu yöndedir!
Ben sadece şunu diyebilirim; ALLAH BÜYÜKTÜR!
Ülkemizde gizlenmiş,görünmeyen FİRAVUNLAR gidicidir! Az sabır! Kıyametleri yaklaştı!
Neden mi bunu dedim?
Bildiklerim çok özel!!
Gardaşıma selamlarımı, saygılarımı yolluyorum... Merak etme sen!
GÜNEŞ BİZİM İÇİN DOĞAYCAK! AZ KALDI!..
Ve hala deniyor ki " Eylül'de kimse işkence görmedi " Kim, kimi kandırmaya çalışıyor? İşkenceyi yapanlar; kendilerini mi, işkence yaptıklarını mı? Peki ya kim kanıyor?
"Kahvem var" derse, haber verin. Ben de acı severim, kahveyi...
Can yaksa da anlatmak lazım. Bir nesil, öğrenmeli... Bilmediklerini ve asla bilemeyeceklerini...
Saygılar.
Toynak
Eylül bu...
sen sen ol sakının bu sendromdan
birde her sabah ve cakam saydırırlardı tek tek
her defasında on yedi ba< na düşerdi
ve bilmem kaç kez hücreye gittim
cop yedim
çuvala kondum
ama
hepsi bir oldu eylül gücünün ve
emrettiler
on yedi diye
ben kırık yıldır daha on yedi demedim...
var böyle bir şiirimde....şimdi bulamam siz bakıveirn bir ara...
hala direniyorum on yedi demiyeceğim...
bu ,biat etmeyeceğim demektir...
sosyal demaokrat ülkücüler biat etmez:))))
artık Türkiye bunu bunu öğrensin..
bu yazı ve bu akşam ki şiir belki son dokunmamdı tuşlara....derin bir vedaya yatıyorum ve bu sanal almeden çekiliyorum eylül kızımın hatıralarıyla...
umarımbaşka kulvarlarda görüşürüz....dostşuğunuz ve duruşunuz her zaman ilkeliydi.çok özel bir teşekkürü hak ettiniz her daim ...şimdi ödeşelim olsun bitsin..sevgiler saygılar