Anlamsız yazılar-1
ÖNEMLİ UYARI: Anlamsız yazılar başlığı altında okuyacağınız yazılardan dolayı oluşabilecek olumsuz etkilerden, psikolojik bozukluklardan ve ruh sağlığınızın bozulmasından yazar hiçbir şekilde sorumlu değildir. Eğer ki bu başlık altındaki yazılardan olumsuz etkileneceğinizi düşünüyorsanız, Anlamsız yazılar’ ı okumamanız önemle tavsiye edilir.
Zaman, ezelden ebediyete devam eden, sonsuzluk içinde sonsuzluktur. Fakat göreceli olduğundan farkına varabildiğimiz sonsuz bir kavram. Konu bu değil aslında. Bulunduğum şu an ki zaman dilimini dile getireyim dedim. Anca bu kadar diyebildim. Asıl demek istediğim şu ki; ezelden şimdiye kadar geçen zaman, bundan sonra da bilemeyeceğimiz ebediyete kadar geçecektir. Biz de, bu sonsuzluğun içinde çok küçük bir sonsuzluk yaşayan, büyük bir sonsuzluk içinde bulunan ve içimizde de derin bir sonsuzluk bulunan fakat sonu olan birer mahlukatız. ‘Sonsuzluğun küçüğü, büyüğü, derini olur mu?’ diye düşünmeyin, düşünürseniz olacağını görürsünüz. Sonsuzluğu yaşayamayız lakin sonsuzluğu biliriz ve sonsuzluğun her şeyi içine aldığını, her şeyin içinde sonsuzluk olduğunu. Yani sonsuzluğun içinde sonsuzluk. Sonu olan biz miyiz sadece?
Yazımın oldukça anlamsız olduğunu umarım. Yazıyı anlamsız bulduysanız anlamaya çalışmayın, bir şeyler anladıysanız kimseye anlatmayın..