Ankara Gecsi 3. sezon 1 bölüm
Hakan arabaya binince kontağı çalıştırdı tam ilerleyecekken camına bir elin vurduğunu görerek irkildi.
Bakınca beyzayı gördü. Sorgulayan gözlerle amirine bakıyordu . Hakan başıyla gel anlamında bir işaret yaptı Beyza sağdaki koltuğa ilerledi. Ankara da bir rüzgâr esmeye başlamıştı. Sanki bir yaz yağmuru geliyor gibi idi.
Hakan arabayı hızlıca parktan çıkarıp ulusa doğru ilerledi. Beyza hiç konuşmadan sadece amirine bakıyordu amirinin yüzünü ellerini inceliyor vites topuzunda duran eline bakıyordu.
Heyecanla nefes alıyordu Hakan heyecanla nefes aldığını görüyordu.
Araba ulustan tren garının yanına oradan da sağ dönüp ara bağlantı yolundan ilerledi. Hakan beyza ya göz ucu ile tekrar baktı dışarıda hafifi bir yağmur başlamıştı. Hakan çiftliğe hep gittiği gazi mahallesindeki köşeye park etmeden önce bir tekel bayisinde durdu. Arabadan inerken beyza ya ne içersin bira ister misin dedi beyza hakan kadar olmasa da bira içerdi evet dedi kendinden emin bir sesle bu arada yağmur artmış arabanın silecekleri otomatik ayarlı şekilde yağmurla savaşmaya başlamıştı yağmuru havayı ağırlaştırdığından araba daha da ısınmıştı beyza üstündeki ceketi ve tabancasını çıkardı arabanın arkasına ceketi attı tabancasını torpidoya bıraktı.
Hakan tekel bayiinden çıkıp arabaya gelene kadar yağmurdan iyice ıslanmıştı. Üstündeki gömlek yenine değiyordu teni ıslak gömleğin altından kusursuz görünüyordu. Beyza ya torbayı verip arabayı tren yolunun kenarındaki en arka sokağa sürdü ve ağaçların arasına park etti.
“Neden geldin peşimden dedi epey susup yağmura birlikte baktıktan sonra Beyza cevap vermedi birasından bir yudum aldı dili ile dudaklarını ıslattı. Hakan dişleri ile dudaklarını ısırdı. Beyza başını sola cevirdi hakanın gözlerine bakmaya başladı hakan da sağ tarafa döndü artık ikisi de hızlı nefes alıyorlardı ve bir anda olan oldu dudakları heyecanla birleşti elleri ellerine kenetlenirken hakan beyza yı kendine çekti beyza o küçük elleri ile hakanı yoklarken hakan beyzanın bembeyaz göğüslerini okşuyor dili ile geziniyordu. Sonra birlikte arka koltuğa yuvarlandılar. Yağmur daha da şiddetlenmiş fırtınaya dönüşmüştü. Bir bucuk saat sonra ikisi de sesiz ve sakınca son yudum biralarını içiyor ve birer sigara tellendiriyorlardı Hakan yanlış yaptık dedi beyzaya beyza da yaşanmamış olsun bu dedi saçını düzletiyordu bu arada sonra bluzunu düzletti Hakan bence de bu bir hata idi dedi ikisi de sessizce durakladılar. Dinen yağmurun çıkardığı toprak kokusu sigara dumanlarına karışarak arabaya doluyordu
Hakan saate baktı saat 21 olmuştu telsizi açtı telsizden ambulansın bulunduğu ve adamın saklandığı gecekonduya operasyon yapıldığı ancak adama ulaşılamadığı söyleniyordu.
Hakan Beyzaya bakıp beyza dedi bu adam Ankara dan kesin kaçmış olmalı sanırım İstanbul a gidecektir. Berkant ve Tanfer in bulduğu su demetteki ithalat şirketine bakalım öldürülen kızların hepsi küçük yerlerden gelen garip insanların umitlerle okuttuğu üniversite öğrencileri 1 kız Gaziantep li 2. kız Diyarbakır lı son ölen kız biliyorsun Şanlıurfa lı hepside gariban üç kurusa geçinen aileler adam bu iş ilanı ile ek gelir olur diye iş arayan kızları buluyordu bunları sonradan bir aksam arayıp ofiste iş var ek ücretli bahanesi ile kandırıp kaçırıyordu ve işkence ediyordu sanırım işkence içinde ofisi kullanıyordu orda çok delil olacaktır. Bizimkilerin bulduğu bu cep telefonunu dinlemeye aldıralım tem ve narkotikle de işbirliği yapalım neden dersen bu adam hapiste rahat durmamış ben hapisten dosyasını da getirdim en yakın arkadaşlarından biri narkotikçilerinde takibinde olan Osman ile arkadaş ve tem den de takipte olan Habiple arkadaş görünüyor ceza evinde suç kaydı yok ancak bu çeşit psikopatları nedense aynı ortamda tutma eğilimi var malum hapiste o yüzden sen tem ve narkotiğe de haber ver ve numarayı da ve eğer bu temas ederse bu numaralarla anında buluruz teknik takiple sen bunları ayarlarsın değil mi bu şekilde adamın yerini ve hareketlerini bulabiliriz ve bu lanet psikopat Hasanı yakalama şansımız artar basın zaten malum 2 hafta sonra bu olayı unutacak bizde hareket için basının yatışmasını bekleriz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.