SENİ SEVİYORUM...
Bazen, bir anda hiç tarif edemediğin duygular çıkıverir karşına. Önce bir durur bakarsın; biraz tebessüm, biraz da şüphe dolu bakışlarla. Bir adım atar, diğerini de geride bırakırsın. Attığın adım; tebessümlerin, geride bıraktığın; şüphelerin, tecrübelerin olur. Ama, nedense, şüpheler yenik düşer, her defasında sevince... Zaman gibi, kapatır bir anda geçmişteki tüm acılarını. Özlemiştir çünkü; kahkahalarla gülmeyi. Bekliyordur çünkü; yaşamak için içinde kalmış tüm yarım kalmışlıklarını...
O yüzdendir ki, vermek istersin ona büyüttüğün tüm umutlarını. Yıllara yayılan, her defasında ’’ işte bu! ’’ deyipte, kaybettiklerini kazanmak istersin yeniden. Gözlerini kapatıp, hiç düşünmeden kendini ona teslim etmek istersin pervasızca...
İÇimden gelen sesi dinliyorum şimdi yalnızca. ’’ İŞte bu ’’ dediğim duruyordur karşımda. Umurumda bile değil; sonu olsa da olmasa da. Dilimin ucuna gelen ’’ iki kelimeyi ’’ söylemek istiyorum korkusuzca... SENİ SEVİYORUM!!! 2011/Nergiz Arslan
YORUMLAR
Dünyanın en güzel kelimelerinden birisi GÜL kelimesi,,,
Cümlesi ise, SENİ SEVİYORUM'dur.
İsteseniz de kimseyi zorla da olsa sevemezsiniz. Sevmek, çok özel ve yüce bir duygudur.
Değer,,,,, bilene verilir..bir de yürekten sevene.
nergizA
özgürsünüz, hadi bir kez daha haykırın şimdi dilinizdeki iki kelimeyi "seni seviyorum" diyebilmek ne güzel..:)
nergizA
'' Gözlerini kapatıp, hiç düşünmeden kendini ona teslim etmek istersin pervasızca...'' eklemek istiyorum şöyle ;
Kapılıp gidersin onun akışına...Dünyadan bihabersin,birtek o olunca hayatında...HERŞEY'in olmuştur o değer bilmese de aslında...
Sevmek ve Sevilmek zor zanaattır şu yalan dünyada fakat insan sevebildiği ve sevilebildiği kadar mutludur hayatnda ... yüreğinize ve kaleminize sağlık ...!
nergiz hanım,
genelde insanların duygusal çarpılmalarındaki o ilk ânı cümlelerinize başarılı bir şekilde yansıtmışsınız;sade...içten..olduğunca..
beğeniyle okudum..tebrik ediyorum..
nergizA
Sevgili Nergiz,Ahmet Altan'ın bir eserinde okumuştum...işte bu,denilen anları...tüm yaşamımızda aradığımız o'dur...bu yüzden,son anda giyotine giden bir kadının O olduğunu anlayan bir asker,O'nunla giyotine gitmiş...Harika bir denemeye imza atmışsınız...cesur,şeffaf ve içtendi eserinize attığınız imzanız...selamlarımla...