- 1200 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Dünyanın en yakışıklı sevgilisine...
Kaçıp gitsek buralardan! İnsanları umursamadan. Sadece gitsek ve ikimizden ibaret bir dünya kursak. Geçmişten korkmana dayanamıyorum şüphelerinden korkuyorum. Bizi yok etmesinden. Senin yok olmandan korkuyorum. Belli etmemeye çalışıyorum sevgilim ama sana küçük bir sır vereyim mi ? Bende geçmişimden, yaşadıklarımdan ve bir daha yaşatılmasından çok korkuyorum. Ama git gide unutuyorum geçmişi ve hatırladığım tek geçmişim seninle olduğum ilk gün sevgilim. Korkmuştum insanlardan ve biraz da üşümüş gibiydim. O kalabalıkta sım sıkı bir şekilde elimi tuttun ve uzaklaştırdın. Sıcacık tenine ilk değdiğim andı, ilk anımız ve ilk nefes aldığım gündü artık. Evet geçmişim senin anınla başlıyor artık. gerisini silmeyi becerdi sevgim. Nasıl oldu, nasıl başlladığını anlamadığım duygular içerisindeyim. Hapsoldum ve çıkmak istemiyorum. Hep yanımda kalmanı istiyorum. Korkularını,şüphelerini yenmeni bekliyorum. Ağır bir aşk oyunu bizimkisi aşkm. Küçük bir hatayla kırılabilecekler sevgilim kalbimizi. Ama en önemlisi de ne kadar kırılsada birbirinden vazgeçmeyecek kadar çok seven 2 kalbe sahibiz. Mutluyum sevgilim. Senin yanında yaptığımız her şeyden mutluyum...Geçmişten korkmayacak kadar aşığım çünkü ben sana...