- 1773 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Moral Vermek
Babamın çok yakın bir arkadaşıydı. Rahatsızlandığını öğrendiği gün babam ziyaretine gitmiş. Allah selamıyla odasına girdiğinde demiş ki;
-Bir de senin için çok hasta diyorlar. Çok iyi gördüm seni, turp gibisin Maşallah …
Derin bir ah çekerek ;
Ah be Mehmet! Yüzüme karşı ne diyorlar biliyor musun! Vah vah vah. Sararıp solmuşsun, dağ gibi adamdın, sen bu hale nasıl düştün! Bir deri, bir kemik kalmışsın, ne oldu oğlumuz sana! Kanser diye geldi kulağıma, doğru mu!....
İyileşme ümidi olsa bile bu sözler karşısında moral kalır mı insanda! Nerede, neyi konuşacağını bilmeyenlerin gazabından yüce Mevlâ hepimizi korusun…
25.08.2011-Ahmet BOZTAŞ
YORUMLAR
Dilin kemiği yok ki...
Bazı insanlar sadece konuşmak için konuşurlar...
Hastaya moral çok önemli...
Yazınız hoş kutlarım..
yaban böceği
AMİN AMİN....Öyle dangalaklar varki, morelmen insanı çökertirler.İyi insanı bile hasta ederler.Bunların ya mayası bozuktur yada kassıtlı yaparlar.Bu nedenle böyle insanların şerrinden cahilliğinden ve adiliğinden Yüce Allah KORUSUN.
Yüreğine sağlık Üstadım.
yaban böceği
haklısınız Ahmet ağbey..millet senin gibi düşünmezki nalınada vurur mıhınada...Cahile laf anlatmak zordur..anlamazlar..dostum...tesekkürlerr.aslında onlar dürüst ce davranıyorlar ama her doğru her yerde söylenmezkiiiii birazda pembe yalanlar olmalı degilmi....yalanın bazı yerlerde söylendiğiniz mahzuru yok dediğin hallerde sanırım...saygılarımla..
mehmet ali unsal tarafından 9/26/2011 12:58:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
yaban böceği
yaban böceği
Evet öncelikle Amin demeli ve böylesi dengesizlerden korunmalı ,hangi hastalık olursa olsun moral en önde gelir tedaviye en iyi yanıt morali iyi tutmak ve stresten uzak olmakla ulaşa biliriz.
Teşekkürler sayın Ahmet bey KUTLARIM anlamlı yazınızı ve yazarını saygılarımla..
yaban böceği
Öncelikle "Amin" diyorum hemşehrim. Bazı insanlar çok patavatsız oluyor bu bir gerçek. Bazı insanlar da, hastanın öleceğini bildiği halde onu üzmemek için helalleşmeye bile cesaret edemiyor. Bence bu işin bir orta noktası olmalı. Olmalı ama nasıl?
saygılar.
yaban böceği
hayırlı geceler can kardeşim kısacık ama çok anlamlı bir yazı bencede herşeyin başı moral.dediğiniz gibi ahh ahh vahh vahh zaten hastanın bozuk olan ruhunu dahada yaralamakta bu çok önemli konu gerçekten yazan kaleminiz varolsun en içten sevgilerimle