Ankara Gecesi 2. Sezon 4. Bölüm
Olayın anonsu telsizlerden geldiğinde berkant ve tanfer aldıkları telefonları ve kayıtlı isimleri veritabanından kontrol ediyorlardı ve ikisi de bir numaraya endekslenmişlerdi bir ithalat ihracat turizm firması numarası idi bu ve gazetede sürekli 1 haftadır sekreter aranıyor ilanı veriyordu.
Hakan da odadan anonsu duyunca fırladı koşarak hastaneye doğru gidecekleri arabaya ilerlediler.
Hepsi heyecan ve endişe içindeydiler adam gözlerinin önünden geçmiş ve nerede ise beyhanı öldürmeyi başarma noktasına gelmişti.
Hakan burnundan soluyordu ben demedin mi size bu adam çok kurnazdır dikkat etmek gerek diye diyordu yüksek sesle.
Berkant bir arabaya binerken Tanfer le Hakanda diğer arabaya bindiler .O sırada adamın ambulansla kaçtığı anonsu tüm ekiplere geçildi.
Hakan telefonla Beyzayı arayım Nihat ın ve diğerlerinin sağlık durumlarını öğrenmesini ve bilgi geçmesini istedi.
Berkant ve Tanfer iki araba ile ambulansın kaçtığı gençlik parkı tarafına doğru ilerlerlerken ambulansın karşı yönden geldiğini gördüler ikisi de hipodrom karşısındaki ego otobüs servis parkının oradaki ışıklardan acil bir u çekip ambulansın ardına takıldılar. Ambulans sirenini açmış şekilde tüm trafiği dağıtarak İstanbul yoluna dönüp köprü altından tavukçuluk enstitüsün önünden ara sokaklardan işi bloklarına daldı berkant ve tanfer tam peşinde idiler o sırada ambulans tam işçi blokları girişindeki benzinlik içine girdi ve aniden el freni ile olduğu yerde dönüp tanfer ve hakan ın arabasına bindirdi araba hızında etkisi ile sarsıldı ve etrafında dönerek benzinlik içindeki yıkama sisteminin duvarına çarptı ve tüm kaporta ezildi.
Ambulans daki adam ise aniden gazdan ayağını kaldırıp tekrar hız verip el frenini bırakınca bu seferde Berkan tın arabasına çarptı ve araba sağa ara yola savrulurken ambulans ok gibi benzinlikten ters yönden demet tarafına yöneldi hakan tüm ekiplere telsizden takip anonsunu geçmiş olmasına rağmen Ankara nın ilginç bir trafiği vardır nedense acil bir yere gitmek isteyen insanın hep önünde araba kullanma özürlü biri vardır ve bu acil giden polis bile olsa bu zatlar bir türlü sağa yanaşmayı beceremezler adam ise ambulans kullanmasının verdiği güçle tüm kuralları delmiş ve demete kaçmıştı bile.Yani işin özü adam kaçmıştı göz göre göre bu arada hakanın aklına bir başka sıkıntı gelmişti bu adam hastanede ise morgda son kız olmasın adam malum morgları buzhaneleri seviyor hemen anons geçti
Hastaneye gidin adam kaçtı ama morgda kız olabilir
Bu arada tanfer berkant ve kendisinin başlarından ve burunlarından akan kanı yeni fark etmekteydiler.
Üniformalı birkaç polis den oluşan 2 kango araç ise benzinliğe yeni gelebilmişti.
Haka nın anonsu hastaneyi ana baba gününe çevirdi eğer böyle ise morg hastanenin -2 katında ve doğal gaz kazanının bulunduğu ısıtma odasına yakındı ve buraya konulacak bir ufak patlayıcı ki adam kendi patlayıcısını da internet üstünden satın aldığı malzemelerle yapıp hazırlıyor ve ölüme terk ettiği garibanları da bubi tuzağı yapıyordu şu anda da bu şekilde bir şey yapmış olabilirdi.
Morga ilk giren Nihat oldu yarasını unutmuş olayın heyecanı ile koşturuyordu peşinde Beyhan geliyordu ikisi de işin heyecanına dalmışlardı.
Ankara akşama hazırlanırken sıcak ve telaş bir de hastanenin o iğrenç kokusu bir yanda tüm polisler morga yöneldiler.
Nihat kapıda durdu içerde loş bir ışık vardı ve sıra sıra çelik kasalar görünüyordu tam ortada bir çelik tekerlekli masa vardı soğuk ve itici morg karşılarında duruyordu.
Nihat Beyhan dedi bu ne biçim bir şey o anda dolaplardan birinin üstünde küçük bir not gördüler nasılsınız komiserler yazıyordu beni buldunuz
YORUMLAR
Arada sırada anlatım tarzında ve de ek bilgi aktarımında sorun yaşasan da abicim, ben ilgiyle takip ediyorum..3. bölümde hastahanede kalmıştık, 5'de orası gelecek..Hayırlısı:)