Tüm Mesele Meselci
Boş kalmaya gelemiyorum. Boşlukta seyahat eden insanlara acıyorum şahsen. Doğru çizgiye basmaları için duacıyım adımlarına...
Bana göre bu dünyada boş geçecek tek bir saniyemiz bile yok. Geçen ömürden geçiyor. Geçen dünlerimize yeni dünler ekliyor. Her gelen yarın, bugünün zamansızlığında kayboluyor...
Kimse beni ilgilendirmese de, kendimle barışık ve tanışık olmalıyım. Kendimden sorumluyum. Ne edersem karşılığını alacağım. Kurtuluş yok gerçeklerle yüzleşmekten. Kaçmak nafile, kuytulara sığınmak sabaha kadardır. Gizlenmek bir müddettir. Sonra kral tamamen çıplaktır...
Çaresizliğinin çaresi kişinin kendisidir. Başına ne gelse, mesuliyeti zatına ait olmalı...
Boş kalmaya gelemiyorum. Hayatı okumak ve dokumak için yola çıkmışım sanırım. Yaşamak bir karış ötesi değil mi zaten? Zaten göz açıp kapamak bu yüzden ömür için en anlamlı teşbih değil mi?..
Keşkelerim, eğerlerim dahası pişmanlıklarım artık çoğalmasın istiyorum. Artık ne yaptığımda mutlu kalayım istyorum. Artık hiçbir hakka tecavüz etmek istemiyorum. Artık eylem ve söylemlerimle mutmain kalmak istiyorum geceleri başımı yastığa koyduğumda. Sabahları güneşten razı olmak istiyorum artık güne uyandığımda...
İstemek ve bu istekleri yerine getirmek... İşte tüm mesele bu. Ve meselelerimde hakiki meselci(Mehmet Selim ÇİÇEK) kalmak duasına anbe an erişmek istiyorum...
Yaşamak, belirgin özneyse güzeldir...
Bu yeni, bu taze seçimimden memnunum gayet...
............................
Mehmet Selim ÇİÇEK
24 Ağustos 2011,,,15.08
Mardin