- 588 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
İLK ADIM
SELAM EY GÖNÜL DOSTLARI , İLK ŞİİRİMİ VE SİZE İLK YAZIMI YAZIYORUM ..
ADIM ŞİMAL YILDIZI SOĞUKLARIN İÇİNDEN GELDİM SİZLERE ÜŞÜYEREKTEN..
KADERİM BU YARADAN BENİ BÖYLE YARATTI BUNADA ŞÜKÜR..
TİTREYEN ELLERİMLE ARARKEN SICAĞI , BULDUM SİZLERİ , ŞÜKÜR KAVUŞTURANA DERİM BİRAZ OLSUN YALNIZ VE SOĞUK ŞİMAL YILDIZINI ARANIZA ALARAK ISITMANIZDIR DİLEĞİM.
ULU YARADAN HEPİNİZİ MUTLU KILSIN .
YORUMLAR
Ben kırılmadım....kırılmam..
Bu ülkede yıllardır kırıla kırıla kırılacak bir şey kalmadı bende....
Boş ver sen dahil kimse kıramaz...kırılma melekelerimi yitirdim....her şeyi yitirdim ben....
Sadece sevdama dair şiir ve yazı yazıyorum bu dünyada...
Uyarım sert yada yumuşak bile değil...
OKUYAN..ÇOK OKUYANLAR...GÜZEL YAZAR..
YAZANLAR İMLA KURALLARINA UYAR...
BAŞKA TÜRKÇE YOK..
SEVGİYLE..
ÖZELİNE YAZMAMI GEREKTİRECEK OLGULARI YARATMA ....demişsin şair arkadaş...
yok inan öyle olgu yaratmam...benim adım Olgun zaten...adımın son harfinden eksik bir şey yaratmam..
ama
bilki
yazdığın her güzel yazı
ve şiir için en uzun ve anlamlı
ve edebi yorumları eklerim
gurur duyarım bunu yapmaktan..edebiyat adına...
seni desteklerim...
sakın korktu zannetme....her şey edebiyat-sanat-kültür-şiir adına....
ülkeyi şiir kurtaracak..
önderide ben olacağım..
SEVGİYLE KAL....
Ben sokakta doğdum büyüdüm....bilirim sokak dilini...
Halk dilini....Bey yada efendi değil gariban bir amatör şair ve yazarım şimal yıldızı...
Size bay yada bayan şimal yıldızı diyemiyorum...bilmiyorum çünkü ama tanıtımımda ben belliyim...olsun..sizde güzel yazıyorsunuz inanın...
KISACA ÜYELİĞİNİ BİL . FAZLASI SENİ AŞAR ....dedin ya...inan çok korktum ben...tuhhh ne yapsam...şimdi çok korktum ben ya ! ! ! ...şairler böyle tehdit etmezki ama şimal yıldızı.....
KISACA ÜYELİĞİNİ BİL . FAZLASI SENİ AŞAR .....tuh ne yapsam..neyse korktum gidiyorum...korkuttun beni ya helal olsun sana şair..
YA ÇOK SAYIN OLGUN EKİNCİ BEYEFENDİ ...???????
KELİME NİTARATÜRÜNDE ÜŞÜYEREKTEN HALK DİLİ KULLANIMI OLAN BİR KELİME YOKSA BARİ O HALKA SAYGI KELİMESİNİ AKLINA GETİR YETER , BİLMEM ANLATABİLDİMMİ.
BU ARADA LÜTFEN ÜYELİK DIŞINDA BİR İŞ YAPMA EĞER RESMİ BİR SİTE OP'LUK YADA ADMİN LİĞİN YOKSA . KISACA ÜYELİĞİNİ BİL . FAZLASI SENİ AŞAR BEN SENİN İSTEĞİN ÜZERİNE ÖZELİNE YAZMAMA SAYGISINI GÖSTERİYORUM ..ÖZELİNE YAZMAMI GEREKTİRECEK OLGULARI YARATMA .
şimal_yıldızı tarafından 12/11/2007 8:01:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
şimal_yıldızı tarafından 12/11/2007 8:03:25 PM zamanında düzenlenmiştir.