eyyy huzur...
of off offf ve de poff...
yo yoo huzurumun kaçtığı falan yok, yani olmayan bir şeyde kaçmaz,yani huzuru ömrü billah görmedim, vehasılkelam tanışmıyoruz kendisiyle...
Ey huzur hangi cehennemdesin!!
fare deliğindemisin? tavşan deliğindemisin?
yoksa vefasızın birinde misin?
Allah’ından bul emi...ya da dur vazgeçtim,ben seni bulayım...
kimdesin kimdesin hıh buldum bizim köşe başındaki oto tamircisi Sabri amcanın her gece tırnağına kadar sarhoş olan oğlunda mısın...yo yoo tamam vazgeçtim onda da olamazsın
onda olsan çocuk niye her gece içsin...
yoksa star olma hevesi peşinde koşan Hacer teyzenin torunu Banu da mısın... baksanıza günün yirmi dört saati ağzı kulaklarında mübarek,şimdi aklıma geldi doğruyaa kız telavizyona çıkıyor ekranlara gülmek için rol yapiyordu...
yok böyle huzur muzuru bulamayacam,şeytan diyor çık sokağa karış kalabalığa önüne gelenin omuzlarına vurup:
Hey ahbap huzur sende mi?
Hey sen tontiş sen mi saklıyorsun huzuru hıı?
Ahh sen yakışıklı nolur doğru söyle kuzum huzur sende mi yoksa?
Amca bir şey soracam buralarda huzur falan gördün mü ya ben huzurumu kaçırdımda şimdide arıyorum,görmedin mi?
Bayan bana öyle geliyorki sanki huzur sizde yanılıyormuyum?
Tatlım minik evladım ne tarafa gitti huzur parmakla göster bakim?
ewet farkındayım saçma sapan sorulardı...kesin beni tımarhane kaçkını sanırlardı...
ee.. bu huzur nerde nerde nerde peki...
seslenmek lazım galiba...
eyyy huzur eşşek dağlarının ardındamısın!!
yoksa keşişin birinde mi!!
musibet gecede mi acaba düştü aklıma diyecemde, yok hayır yılın üç yüz altmış üç gecesinin kıskana bileceği bir gece oysa...
eyyy huzur hangi cehennemin dibindesin bee...!!
YORUMLAR
En güzeli huzuru,
" star olma hevesi peşinde koşan Hacer teyzenin torunu Banu da" aramanızdı değerli yazarımız rıkya. Gerçekten trajikomik bir yazıdı,
Gülümsetti mi ? Evet.
Düşündürdü mü ? Evet.
Yazı neden kendisini tekrar okuttu ? Huzur yazının içindeydi belkide.
SEVGİLERİMLE rıkya.
rıkya
saygı-sevgi-we de selamlarımla...
Davidoff
Gazeteye ilan vermeyi denediniz mi? Bulana da ödül vaad ederdiniz,,,,
Mesela şöyle bir ilan olabilirdi :
HUZUR GAZETESİ" NDEN İLAN,,
Huzur mahallesi sakinlerinden, Huzur BULMADIM isimli bir vatandaşın HUZUR'U dün gece kaybolmuştur. Bulanların insaniyet namına Huzur Caddesi, Huzur sitesi Huzur apartmanı Huzurköy adresine getirmeleri rica olunur.
Not : Huzur'u bulanlar Huzur hanım tarafındoan ödüllendirilecektir. Ödül ise; 10 GÜN SÜREYLE HUZUR TATİL KÖYÜNDE HUZURLU BİR TATİL,,
Nasıl fikir???
rıkya
çok güzeldi
harika fikir sıca tuttum...
saygı selamlarımla...
rıkya
içimede seslenecem,
değerli we de yol gösterici yorumunuza teşekkürler...
saygı we selamlarımla...
Huzurunuzu kaçıran kim bilmiyorum ? Ama gecenin bu vaktinde.. Yok! Sabaha karşı gitmelerdeyken vakit.. Yazıyı bildirdi ışık:))
Biraz komik biraz iç acıtan gerçek okuduklarım.. Huzuru bulmanız dileğimle sevgiyle kalın.
rıkya
değerli şair we yazar şuan esti kafama we yazdım sonra baştan sona okuduğumda acaba bunu ben mi yazdım diye hayret ettim kendime...
demek saklı şeyler ansızın çıkıwerirmiş ortaya...
kıymetli yorumunuza teşekkürler...
her dem huzuru elde tutma temennisiyle...
saygı we selamlarımla...