- 747 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Gözlerinizi gözlerinden kaçırarak " kendine iyi bak " denilmişse vedaların en içteni söylenilmiştir.Ama bir şey yok.Dil söylese bile, inanın yalan değil, gerçeğin ta kendisidir.Dil; unuttum dese bile, yürek diyor mu? Gözleriniz tasdik ediyor mu? Böyleyse, bu söylemler dökülmezdi sayfaya.Unutamazsınız, unutulmuyor.Unuttum dediğiniz anda, hiç olmadık zamanda mutlaka bir şeyler, yaşanmışlıklardan bir iz çıkıyor ve yürek yangınından arta kalan küller yeniden kor oluyor.Ve onu size hatırlatıyor.Telefonun her çalışında, yüreğiniz bir başka olup, acabalarla onun ismi aranmıyor mu ekranda...Dinlediğiniz bir şarkı hatırlatmıyor mu? Rutin bir gezmede el ele dolaşılan yerler canlanmıyor mu gözlerde...Hiç olmadık bir zamanda, baş konulan yastıklarda kokusu aranmıyor mu? Acı veya tatlı...Yaşandığında güzeldi.Tek eksiklik BİZ olamamışlık...Nice rüyalar vardır ki,unutulmaz...kâbus gibi olsa da...Ne var ki ebem kuşağı görülmüş ve hissedilmişse, gri sabahlar, duru, ap aydınlık günlerin müjdesidir.
Yazılarınız; özel günlüğüme çok farklı yazmama vesile oluyor.Bu anlamda teşekkür ederim.
Hüzünlü de olsa, yürek de burksa güzeldi, satırlara dökülen.
Kutluyor, saygılarımı sunuyorum.
Güzel bir kadıınla tanıştı aşık oldu sevişti sıkıldı kadından bir başkasını seçti ... Öyle öyle harcadı hayatının en güzel demlerini..Aynalardan kaçar oldu aynalar gösteriyordu artık çirkinliği Hisseder oldu ağaran saç ve bükülen belini... Anladıki sevmeler yalan , aşklar yalan ölüp gideceğim diyorduki yalnızlıktan ..Bir sabah ezanıyla uyanıp badısabahla sevişti ...mecazi aşklar yolandı gerçek aşkı seçti...Hangi aşk varki yakmasın.Hangi aşık varki yanmasın... YÜREĞİNİZE SAĞLIK...
uğurcancan tarafından 8/23/2011 10:50:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
İşte sonunda yürek kırıldı artık düzelmez.
Ve duygular sonunda yerine oturdu.
Yolu açık olsun..
Sevgiler Nazlıgül...