Ankara Gecesi 2 . sezon 1 Bölüm
Baş Komiser Hakan aklında bin bir türlü sıkıntılı fikirle arabayı deli gibi Keçiören girişindeki tuhaf görünüşlü kendi tabiri ile çakma şelaleye sürerken. Bu manyakla nasıl başa çıkacağız diye düşünüyordu. İn cin top oynayan Ankara nın boş caddelerinde ilerlerken sabahın ilk ışıkları doğmakta idi. Bu sapık ruhlu adam tüm polis teşkilatını 3 gündür uykusuz ve gergin hale getirmişti.
O anda cebi çaldı. Sinirle telefonu açtı .
“Ne var”
Karşıdan bir bayan sesi duyunca irkildi ses ağlamaklı ve çok yorgun geliyordu Hakan dedi Fulya “Ben çok fenayım ben ben …ben ölüyorum “ Hakan irkildi ne oldu demeye kalmadı telefon yere düştü. Hakan hemen telsizi kaptı “4540 dan merkeze Dikmen Sokollu mahallesi Çınar sokak 45/15 e bir ambulans birde ekip gönderin intihara teşebbüs vakası olabilir dedi.”
Merkezden beyzanın sesi duyuldu anlaşıldı komiserim Hakan beyza sen neden ordasın diyecekti sustu onun yerine beyza sen git direkt bizim sapık gene iş başında Berkant Tanfer ve Beyhan bana lazım dedi.
O sırada şelaleye varmıştı. Beyhan çoktan gelmiş ve etrafı aramaya başlamışlardı. Berkant a seslendi köpekli ekip çağrın buraya hemen birde hemen burayı çevirelim.
O sırada aklına savcı ve amirini aramak geldi cebinden ikisine de telefon etti ve olayı özetledi.
Onlar burada çalışırlarken. Beyza çoktan sokolluya gelmiş fulyayı salonun ortasında bilekleri kesik şekilde bulmuştu. Fulyayı hemen Nihatın da yattığı hastaneye kaldırdılar. Olay yeride gelmiş inceleme yapıyordu evde. Ama bu intiharda bir tuhaflık vardı sanki. Fulya neden bileklerini banyoda kesmemişte salonda kesmişti ve neden hiç intihar notu yoktu ve neden masanın üstünde bir cd ve üstünde başkomiser hakan yazıyordu. Cd yi Beyza bir bezle tutup hemen orda buluna pc ye yerleştirdi Pc den bir video oynatma programı seçti ve anında irkildi arkasında duran olay yeri inceleme elemanı da irkildi bu aradıkları sapıktı ve sırıtarak ekrandan onlara bakıyordu.
Adam sakince “merhaba Ankara”nın güzel polisleri Baş komiseriniz nerelerde. Aa unuttum o Keçiören de kızı arıyor hahaha daha çok arar o kızı orda bulamayacak o bir tuzak orda bulacakları onu daha çok mutlu edecek ama diye sırıtıyordu. Sonra kamerayı cevirdi adam
Kamerada çok güzel bir kız ve fulya belirdiler ikisi de elleri bağlı koltukta oturuyorlardı. Kız gördüğü işkenceye rağmen hala çok güzeldi. Ama her yanı kurumuş kanlarla izlenmişti. Adamın işini çok iyi bildiği belli idi kızı kan kaybından ölmeyecek kadar işkenceye tabi tuttuğu ve sonra tedavi ettiği anlaşılıyordu. Fulya kıza korku içinde bakarken adam elinde bir bıçakla kameraya yanaştı Baş komiser bak iki güzel kadın var yanımda birazdan birine bye bye diyeceksin ve sonra bir çocuk gibi ooo karemale sepeti diye tekerleme ile karışık saymaca oyununa başladı parmağı tam kızın üstünde dururken pis bir sırıtışla Fulya ya döndü ve bıçağı güzelce bileğine sürdü fulya akan kanla irkilirken adam diğer bileğide kesmiş ve kızı yere yüz üstü itmişti kanlar odaya saçılırken diğer kız ağzındaki bantla çığlık atmak istiyordu ama adam ona dönerek onu öptü ve sonrada yüzüne ince ama hafi derinlikte bir bıçakta onun sürdü ve sonra o şekilde kızı alıp kamera olarak kullandığı fulyanın cep telefonu da yere atıp görüntüden kayboldu.
O anda beyza kanı çekilmişçesine zaten her yerde bulanan kanlara ve bu iğrenç adamın pis suratına bakarken aklına sürpriz ve tuzak kelimeleri geldi. Cebine sarıldı aradığı Hakan başkomiserdi.
Baş Komiserim dedi köpekli ekipten birisi. Daysi bu tarafı işaret eidyor kız burada sanırım.
Tamam gidelim ama dikkat edin bu adam bubi tuzaklar bağlıyor kızları .
Ekip ilerlerken telefon çaldı Hakan telefonu açmak için geri dururken köpek iki hamlede şelalenin asansorünün bulunduğu dar alanın içine girmişti