- 869 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bilgisayar ve interneti kafkasyalılar icat etseydi halimiz nasıl olurdu:
- Bilgisayar açılıp K’eblağa yazısı görününce evdeki herkes ayağa kalkardı.
- Bilgisayarın masaüstündeki ikonlar büyükten küçüğe doğru sıralanırdı.
- Adsl bağlantısı için köy thamade kuruluna başvurulurdu.
- Aradan geçen iki ay neticesinde başvurunuzun akibetini sorduğunuzda alacağınız yanıt, wunafe’nin daha bitmediği olurdu.
- Wunafe’nin bitiminde bağlanacağınız adsl’nin hızı ve limiti sülalenizin asaleti ve itibarıyla orantılı olurdu.
- Bilgisayarınıza musallat olan virüslerin adları, Kabardey atı, Apsua’nın intikamı, Khabze’nin laneti, Çerkes kızı!! )...vb. olurdu.
- Bekarların bilgisayar klavyesinde iki tane büyük büyük kısayol tuşu bulunurdu: Kaşen ve Şeşen
- Bilgisayarın takviminde bir hafta 10 gün; bir gün 28 saat olurudu.
- Başlat menüsündeki ara butonundan dosya yada klasör aradığınızda sonuç olarak alacağınız cevap, vollihi bulamadım sigoş olurdu.
-Zexes Messenger Version 11111111 sürümü çıkardı
-Google arama motoru sadece xabzeye göre arama yapardı
- İşletim sisteminin gerçekleştirdiği her başarılı uygulamanın ardından üç el silah sesi.
- Açılış ve kapanış müzikleri wuig.
- Oluşturulan paylaşım dosyası adı çerkes’in malı çerkes’e helaldir.
- Korsan işletim sistemi kullananların update de çıktıklarında yakalanması neticesinde çıkan uyarı penceresindeki yazı ’wollahi billahi haynape’.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.