- 1147 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK-ı-Rüya
Hoşnutluğunda mest oldugum bir rüya ,Rüyanın içinde meftun bir aşık.
Film misali bir aşk yanıyor,,safmı saf Gecelerin,semalarında..
Sevmek,aşık olmak ,nefesinde nefesini,cehresinde cehreni hissetmek nekadar güzel ..
Emzirdigim ruhmuydu,ruhumuydu bilinmez..
Bu rüyaya cüzzi aklım inanın ermez..
Manevi bir güc var heryerde varlıgını yogun hissettiğim,İçimden geciripte ismini dile dökemediğim,Senmisin gülüm diye soramadıgım..
Kaz dediler,kazdım.
Kollarımdaki basınca karşı koydum,kazmak istemiyorum dergibi.Altı yerden zuhur eden ,topragın altından dahi gelen sese karşı koyamadım..Kazdım,topragı kazdım.
Sert kaya parcalarını bünyesinde barındıran topragı tırnaklarımla kazıdım.
Bul onu edalarıyla, buldum.
Altından olma büyüleyici bir kolye.Tarihi esermiydi bilemiyorum ama.Üzerindeki yazı Dünya tarihine ışık tutan yaratıcımındı..MaviqüL’ümün bir esması "ALLAH" yazıyordu. Aldım elime,tozlarını sildim.
Senindir artık dediklerinde en güvenli yere saklamayı düşündüm.Kalbimin üzerinde bulunan cebkenime saklayıverdim.
Ve birden yükseldim,manevi bir gücle sanki semaya çıkıyordum.Az sonra bakmaktan korktugum yükseklikte,gökyüzünde süzülüyordum..Rüyada oldugunu bilen bilincim diyordu "bu bir rüya"dır.Ucmanın keyfini çıkar,doyasıya izle,anın zevkine var.
Senin eserinmi die sorsamda ,sesini çıkarmayan bir sevgili yanımda..Gülümsüyor,öyle güzel bakıyorki…Bakışları kalbimdeki tarihi kolyeyi yerinden ucurup ellerime konduru veriyor.
Öpmek istiyorum,öpüyorum,kolyemde onu görüyorum.Koynumda onu görüyorum.
Denizleri aşıyorum,dibine dalıyroum yanımda O..
Hakla gelen lütüfmusun..? Yoksa sen glimanmısın diye bile soramıyorum.Verdiği aşkın edebinden..İnmek istiyorum yeryüzüne, iniyorum.Ucmak istiyorum ucuyorum,yerde ,gökte ikimizin hakimiyetinde.
Daglara sesleniyoruz biir diĞeriyle yer deiştiriyor..
Denize emrediyoruz,suyunu süte ceviriyor.Şaşkınlıkla aptallaşıyorum,Rüyama rüyamda yorum yapmaya çalışırken,o güzelliğin yanımda olmadıgını fark ediyorum.
Soruyorum..O nerede? Denize düştü ,kurtarırmısın ?Acele et ,fazla batmadan kurtar diyorlar.
Teretdütsüz ………… Diyerek denize dogru alcalıp,dalışa geciyorum…Batıyorum,iniyorum,basıncı hissederken kulaklarımda,O nu görüyorum..Salıvermiş bedenini suyun kollarına…Manevi güclerin destegiyle hızlıca sarılıp belinden,yükseliyoruz gökyüzüne. Mekanı varmış,oguzelin.Emir büyük yerden geliyor..Götür yatagına bırak !Bırakıyorum ama yüregimide O nunla bırakıyorum.
Uyandıgında beni bulamasada yüregimi bulsun istiyorum…Anlaşılmaz bir kuvvetle KALBİMİ söküp bırakıyorum başucuna..
Ellerim kanlı,
gözlerim yaşlı,
bir melek gibi ucuyorum semalarda..
Neden böyle oldu die soramıyorum bile..Beni onunla buluşturanlar,beni onunla semalarda ucuranlar,denizin dibine daldıranlar,Kalbimi çıkarıp acısız,baş ucuna koyduranlar…Elbetteki bir bildikleri olmalıydı…Bu ayrılığı yaşatmalarında..
Şimdi uyanmış rüyamı kelimelere döküyorum..Saatler gecsede üzerinden ,halen rüyayı yaşıyorum..Onun güzelliğini ,gözlerinden fışkıran aşkı düşünüyorum..Ve yorumda yapmıyorum aslında, yorumlamak istemiyorum..
OKadar keyif veren ,ayaklarını yerden kesen bu rüya hak’tan gayrı şer olamazdı..Cesaretim okadar yüzsüzki bugun..! diyelimki şeri bir rüya idi..
Olsun varsın! onu tanımakta güzeldi, ONUNLA ucmakta,batmakta,kazmakta…Hayrolsun inşALLAH..!!
Not: sanaryo değil,görülmüş ßir Rüya’dır.. [şiirseL]