Kısa Ve Öz ... Aşk Nedir?
Aylar önce sevmek nedir diye sormuştu bir arkadaşım bana bir cümleyle açıklar mısın demişti . Biraz düşündüm ve söyledim . Peki aşk nedir?
Aşk insanların Tanrıdan çaldığı en güzel şeydir demiş Shakespeare . Bu sözü çok küçükken bir kitaptan okumuştum ve beynime kazındı.
Öyle lanet bir duygu ki bu . Kendini bir girdabın içinde hissediyor insan . Çıkmaz karanlık boş sokaklarda koşturur vaziyette , o kişi için , O’nun için çabalamak . Görmek , gözlerine dalıp dalıp gitmek . Dudaklarını,yüzünün her ince noktasına kadar incelemek onu. Dokunmak , sarılmak , öpmek . Her an heyecan . Her an kalp dengesi değişiyor nefes alış verişleri artıyor sanki bi an da ölecekmiş gibi. Aklından çıkmıyor gözlerini kapatıyorsun görüyorsun , ismi zihninde canlanıyor şekil alıyor . Güzel bir müziğin yankılanması gibi uzaktan uzaktan tınısı gelsin yeter .
Her zaman söylerim o ilk zamanlar ilk duyguların yerini hiçbirşey tutmuyor işte. Yıllarını birlikte geçirsen de ne heyecanı ne aşkı ne de onunla vakit geçirmenin yarattığı haz olamıyor , olmuyor . Arkadaşıkla sevgililik arasındaki ince çizgide yanakların kızara kızara el ele tutuşarak dolaşmak , bunun hissi nerede var ki bir daha ? asla yok …
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.