EYLEME ALLAHIM!
Eyleme Allahım!
Yine bir ramazanı şerife eriştirdiği için Rabbımıza hamdı senalar olsun.
Mübarek ramazanın son on günü içerisin de çok tuhaf duygular içerisindeyim.
Bu ramazan benim için çok hikmetli ve bereketli geçti. şimdiye kadar nüfus kağıdımda yazan Müslüman kimliğimi daha iyi idrak ettim. ve diyebilirim ki yeniden İslama , Allah’a ve kurana sığındım.
Diyeceksiniz ki şimdiye kadar Müslüman değilmiydin? Müslüman’dım elhamdülillah ama ben bu kimliğin farkına yeni vardım.
Müslüman olmanın gereği sadece bir kâğıdın küçük bir yerinde dini İslam diye belirtilmesi olmadığını fark ettim.
Müslümanlık deyince artık aklıma namaz geliyor, Kur’an geliyor hazreti . Muhammed (SAV) geliyor.
peki onlar bu kimliği kazanmak için ne yapmışsa, benimde Müslüman’ım diyebilmek için en az onların yaptıklarının yüzde onunu bile yapmam gerekmez mi?
Yoksa sadece müslümanım demekle bu iş olup bitiyor ve ben kendimi kurtarabiliyor muyum?
Hayır kurtaramaz! Hiç kimseyi de kurtaramayacaktır da.
Ve ben kurtuluşu seçiyorum.
Allah’a sığınıyorum, kur’ana sığınıyorum, hazreti Muhammede (SAV) sığınıyorum, başka sığınılacak gölgesinde barınılacak bir yerde bilmiyorum.
Allah’ım sensiz ve dinsiz İslamiyetsiz hiç kimseyi bırakma. Ben sana teslimim. Bu teslimiyet kundaktaki bir çocuğun anasına olan teslimiyeti gibi.
beni ve tüm Müslümanları bir ananın yavrusunu şefkatle sevgiyle bağrına bastığı gibi bağrına bas. Bizi yolundan ayırma, Kur’anın ve Resulünün hadimleri et. Bir kıtmire verdiğin derecenin yüz binde birini bana da bahşet Rabbim.
Sen her şeyden münezzehsin, sen rab bil aleminsin kapına geldim boş çevirme Allahım.
Senden sadece seni istiyorum. Ne mal, ne de mülk, yalnızca seni ve sevgini istiyorum, bunu benden esirgeme Allahım.
Beni ve soyumdan gelecek olan hiç kimseyi sana, vatana, islama asi kullarından eyleme.
Eyleme Allahım! Eyleme Allahım ! Eyleme Allahım....
AMİN
YORUMLAR
çokm güze bir yazı ve çok güzelbirdua ben Allah sevgisini birçocuğun annesine duyduğu sevgiye benzetirim annemizi çok severiz bir tek onun yanında güvende hisseder çocuk birtek annesiinin kucağında ısınır çocuk anneyi çok sever ama birokadarda korkar evet Allahı çok severim ama bir okadarda korkarız benim kalbimde Allah sevgisi anne sevgisindendeileri ve Allah 100 merhamet ve şefkatinin sadece 1 ni annelere vermiş Allahın merhamet ve şefkati nekadar engin
Benim duamda ço sık ederim
Allahım bana değiştirebileceklerim için güç ve cesaret ver
değiştiremiyeceklerim içinse sabır ve tevekkül ver
biribu diğeride
Aallahım sen beni benden koru ve beni bana bırakma
Allahım Hz Muhammetin senden istediği güzelşeylerden istiyorum senden beni kapından çevirme ve Hz Muhammedin sakındığı şeylerden sakınacak iman ver ve merhamet et