- 616 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
>> (**hayat..**) <<
Yaşamın kıyısında durup öyle bakıyorum geçmişe..
Yaşadıklarıma bakıyorum, yaşattıklarıma..
Mutluluklarımla avunuyorum, mutsuzluklarıma inat
ikinci bir şansım olsaydı keşke ya da ya da biraz daha zamanım..
yapamadığım o kadar çok şey var ki hayatta!!
Değiştirmek istediğim şeyler..
Özür dilemem gereken insanlar..sizi çok özlüyorum diyemediğim bir ailem..sarılmak istediğim annem..
Hiç sahip olamadığım ve türlü de alamadığım minik bir köpeğim..
Uğruna ölecek kadar seveceğim bir sevgili..
Çok şey mi istedim hayattan..ben sadece mutlu olmak istedim onuda beceremedim
Yaşamın kıyısında durup öyle bakıyorum geçmişe..
Aslında hayatıma bakıyorum kendimi izliyorum..
Yaşadığım acıları hatırlayarak bir kere daha yaşıyorum bir kere daha acı çekiyorum..
Unutana kadar şişelerin dibini bulup kusana kadar içmek istiyorum..olmuyor
Unutulmuyor hiçbir şey..
Öylece durup derinden iç çekip bekliyorum..
Neyi bekliyorum bende bilmiyorum ölmeyi mi sil baştan her şeyi mi
Sadece bakıyorum..
Yaşamın kıyısında durup öylece bakıyorum geçmişe..
Pişmanlıklarıma, ilk söylediğim yalana, ilk aldığım hediyeye,ilk yediğim tokatı, ilk aşık oluşuma..
Hiçbir şey ilk olduğu gibi olmuyor.. değişiyor dünya dönüyor ve her şey herkes değişiyor..
Bir benim içimdekiler değişmiyor..
Tekdüze bir yaşamım değişmiyor..duygularım değişmiyor..akıttığım gözyaşlarımın sebebi değişmiyor..
hala aynı yerdeyim..düşmeye ilk başladığım ve hala dibe doğru sürüklendiğim yerde..
yaşamın kıyısında durup öylece bakıyorum geçmişe..kendime bakıyorum..derinden bir iç çekiyorum…♥♥♥
YORUMLAR
Düşünüyorsunuz; o halde varsınız:)
Hayat sizin hayatınız, pişmanlıklar sizin pişmanlığınız. Zararın neresinden dönerseniz, kardır. Daha fazla dünde kalmadan, yarına da takılmadan, bugünü yaşayın derim ben. Bizler, dünün acılarını, yarının hayallerini kurmaktan, bugünü hep es geçeriz. Halbuki, dünü geri getiremediğimiz gibi, yarına da çıkacağımızı kimse bilmiyor. Garantimiz yok. O halde, bugünü yaşa.
Sevgiler, deli gibi görünen ama her akıllıdan daha akıllı olan arkadaşım.