- 516 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HissiyatNaĞm£
Bilmiyorum neresinde yer alıyorum bu dünyanın; Bu dünya öyle biryer’ki, bazen kendimi ufku görünmeyen bir dip kuyuda,bazende arşı alayı aşmış,uzansam maviqüL’üme dokunacakmış,egilip ayaklarıma baksam dünya denilen mekanı bir top gibi yuvarlayacağım qibi hissediyorum.Hissettiklerim yalnızca bunlarda deil….
Kimi zaman bir karınca oldugumu,toprak altında yok iken varmışcasına,hem yeryüzünü,hem yer altını izleyebildiğimi..
Kimi zaman ateşiyle var olan Güneş kütlesi gibi…Yaklaştıkca yaklaşıyorum,sanki yakmak istiyorum,canlı cansız her varlığı..
Bazende sızlayan bir kalp ritmiyle,ikicenem birbirine vururken,okyanusları doldurmuşumda gözyaşı torbama ,fazla gelen su birikintisini boşaltıyorum gayri ihtiyar gecelerime…
Çok sık olmasada ,kimizaman bir anlam ifade etmeyen ,zavallı ,bicare,kayıplara ugrayan savaş sonrası galibiyetin acısını içinde yaşayan yoklukla terbiye olmaya çalışan kimsesiz bir yetimhane çoçuğu gibi…
Kimi anlarda olur’ki..Nefs’im elinde bir deger kavramına kavuşmuşcasına,ben ben ben ,yaparım ,ederim,bilirim edalarıyla kasıp kavurmak istiyorum İSTANBUL’u…
Ve en çok içinde bulundugum hissiyat;
Öyle bir pencereden bakıyorum’ki doğan güne,güneşe,çevreye…Hepsinide alıp içime sokasım geliyor.. Dünyadaki bütün insanları ,canlı cansız tüm varlıkları özlüyorum ve düşünüyorum ozaman.Hepsini görmek,incelemek,onlardaki maviqüL’Yakalamak ve onlara göstermek istiyorum.MaviqüL’ün güzelliğini,zevkini,tadını..
Oan istiyorum’ki hiç kimseler O’nu unutmasın, ondan gayrı işler yapmasın,onun için onun yarattıgına, ne gelirse gelsin Sukut-u-Lisan etsin..!!
Bukadar zor olmadıgını düşünüyorum,dünyayı ve içindekileri arzulamanın,özlemenin..
İstiyorum’ki…şu aciz bedenim bir insan olsun .Hepsinin yerini doldurabilecek büyüklükte bir insan ve hepsinin yerine işlenicek günahları ben işleyeyim,düşülecek hatalara ben düşeyim,cekilecek acıları ben cekeyim istiyorum.Yada …yada..cehennemi dolduracak insan toplulugunun yerine ,o büyük cüssemle ben atılayım.Hepsinin yerine ben yanayım.yok olayım.Yada..yada.. hepsinin yerine Güzel ameller işleyeyim,onları kurtuluşa ermeleri için hayırlı bişeylere vesile edeyim,kalplerine tohumlar atıp ,yeşertikten sonra maviqüL’Ü gönüllerinde yetiştireyim..Ve bir anda birbirlerini delice seven ademogulları göreyim.
Bu genel hissiyatımın kaynagı olan maviqüL’üm İLaHi-AşK’ım bu duygunun tohumunun adına SEVGİ diyor.Sevgi penceresinden bakmama vesile olan maviqüL’üme binlercekez şükrediyorum işte oan…Yüreğinde nefret yerine SEVGİ taşıyan söyleyin SEVGİ penceresinden bakmazmı yeni dogan güne…
Yüreğimdeki sevgi hiç bitmesin…VijjDan, SEVGİ’siz kayadan farksız,VijjDan, SEVGİ’siz SENCİL Olamıyor,BENCİL Oluyor..
mavüqüL’üm madem BENİ kimsecikler anlamaz,öp beni alnımdam Sen Öp maviqüL’üm..
Bu dünyada her şeyi senin için yutuyorum,senin için ..Senin kokunu ,gül cemalini birkez olsun görebilmek için,İlahi aşkından biir zerrecikte olsa yaşamak için,senin için her şeye SEN diye bakıyorum,Senin eserin oldugu için..:(
Kaynagım sensin,Ya ilahi,kaynagımı kurutma,Şahımdan başka şaha şapkamı çıkarttırma,halkamdan başka halkaya urgan dahi yapma,
Layığın deilem,layık ettiklerinle mutlu eyle…Kaynagıma kaynak,derdime tek DERMAN sen Ol şahım…ßu can size adandı, bu canı sen’siz,sevgis’siz,aşk’sız koymayın ŞaH-ı-MerDan’ım
Senin maviqüL’ün
ßenim vijjDan’sızım [2oo9]
Ben ben die yol alan varmı’ki ben utanmadan Ben diyeyim.
Kendimi kamili insan edebilmişmiyim’ki maviqüL’ü bileyim.
Tek emelim ,arzum,hayalim,acizane dileğim.
Ben’deki SENİ bulmak,maviqüL’E YAR OLMAK…..
YORUMLAR
Edeb-i Şiirsel
Uamrım öyle olur,bizdende saygılar!