ÖZ güven
Başlıktada belirttiğim gibi bnm özüm ve güvenim ayrı ayrı. neden böyle neden yerinde değil aradığım zaman niçin bulamıyorum onu? lazımiken kayıp lazım değilken burnumun dibinde bu seferde işe yaramıyo . Başkalarına güvendiğğim kadar kendime güvenemiyorum ulan en çok özüme sonrada özüme yakın olanlarara nedense pek fazla güvenemiyorum? niden ki ? hata kaza bu yazıyı okuyan olursa beni arasın varsa eğer bana biraz akıl versin. çünkü bana en çok lazım olan sürekli elimde tutmam gereken şeyden yoksunum . MALESEF... numaram:05385891114 lütfen varsa bana biraz akıl.
bazen şumu düşünüyorum :kendimle barışık olmadığım için yok heralde bnm özgüvenim diyom kendi kendime. belki öyledir. sürekli bn tabii yim kimse bana tabii değil başkları bnm yaptığımı deilde bn başkalarının yaptıklarını yapıyorum len arkadaş niden böyle ya ?_??
daha yeni LYS sınavı marotonu bitti elhamdülillah istediğim yeri dereceyle kazandım bekliyom bakalım gelecekmi diye yok gene gelmedi! arkadaşlarım bana olm biz senin yerinde olsak şöyle yaparız böyle yaparız şöyle hoplarız böyle tüngürüz falan feşman diyolar amma bnde TIK yok aynı tas aynı natır aynı kese aynı hamam ve yine aynı özgüveni yerinde olmayan ben... kütahya valiliği derece yapanları davet ediyor eyw bizi de davet ettiler ailem istekli olm gidelim gezelim görelim gözümüz gönlümüz açılır diyo ama bnm inanın hiç canım istemiyo neden? bn de tam olarak bilmiyom? bu yazıyı neden klavyeye alıyom onu da tam olarak bilmiyom . evet o davete gitmek istemiyom çünkü bizim okuldan olup benim yanlarında durmaya çekindiğim insanlarda davet edilmiş. onlar aileleri ile ellerini kollarını sallaya sallaya gideckler oraya ama bn? gitsem bile utana sıkıla darala büzüle gidecem oaraya kahretsin. benim de ailem yanımda olacak ama ben nedense rahat olamayacağım olurda bana hasbelkader bir konuşma imkanı verilirse o kadar kişinin içinde iki kelimeyi bile bir araya getiremeyeccem getirsem bile heyecanda gebermek üzere olacam. neden ? çok basit çünkü ben de ÖZGÜVEN denilen şey yok! tekrar bu yazıyı buraya kadar okuma zahmetini çeken hayırsever okuyucuya sesleniyorum bu öz güven nasıl gelir geldimi nasıl dizginlenir o na nasıl gem vurulur da emir altına alınır lütfen bana söyleyin... numaramı yukarıda verdim arayamasanuız bile siteden bir şekilde bana ulaşın şi,mdi den teşekkürler...
YORUMLAR
Burada "Edebiyat Defteri"nde bulunduğunuzun farkında mısınız, diye sormadan geçemedim. ALTINI ÇİZİYORUM:
"E D E B İ Y A T"... Yani, Türkçenin katledildiği, imla kurallarının hiçe sayıldığı yazıların okur bulamayacağı okumaktan ve yazmaktan anlayan insanların çoğunluk olduğu bir yer nitekim ben de yazınızı okumadan çıkıyorum.
Sayın MUHBİR,
Bir büyüğünüz olarak size tavsiyem; Sorununuza sıradan birilerinin çözüm önermesi yerine, profesyonel bir yardım almanızdır. Bununda yolu , bulunduğunuz yerdeki hastahanenin psikiyatri bölümüne baş vurmaktır.
Böylece, sorununuza daha bilimsel bir çözüm bulabileceğinizi sanıyorum. Bu bölüme başvurmak da ayıp birşey, çekinilecek birşey değildir. Bugün birçok kişi, kişisel rahatsızlıklarını bu yolla iyileştirme imkanına kavuşuyor.
Yazılarınızda yazım kurallarına dikkat ederseniz yazılarınız daha anlaşılır olur.
Burada tavsiyem de; yazınızı önce başka bir yere yazıp, kontrol ettikden sonra bu ortama aktarmanızdır.
Başarılarınızın devamını diler, saygılarımı sunarım.