- 1449 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK MADALYASI
Bir hüzün bulutu yağmuru altında,her gece kendi gözyaşı yağmurlarında doyasıya ıslanmak.Her gece aynı ,siyah beyaz seyredilen,defalarca izlenmiş bir ayrılık filmi.Gecenin öteki yüzüyle ortaya çıkan bir yerlerde saklı kalmış aşk kırıntıları.Nedeni niçini tartışılabilir ama,kaçınılmayan bir gerçek. İçinde bir şeylerin kanadığı,camdan kalbinin cam kesikleri arasında sızım sızım.Hiç sönmeyen bir aşk ateşi.Sonu nasıl bitmiş olursa olsun, kimselere söyleyemediğin senin özelin, senim güzelin sonsuza kadarda öyle kalıcak.Günahıyla, sevabıyla göğsüne taktığın bir aşk madalyası.Bedduan olsada bazen firari zalim gecelede dilinde, yinede soluk aldıkça bu madalya hep göğsünün üstünde,hep sol yanın üzerinde..........
YORUMLAR
Sonu nasıl bitmiş olursa olsun, kimselere söyleyemediğin senin özelin, senim güzelin sonsuza kadarda öyle kalıcak.Günahıyla, sevabıyla göğsüne taktığın bir aşk madalyası.Bedduan olsada bazen firari zalim gecelede dilinde, yinede soluk aldıkça bu madalya hep göğsünün üstünde,hep sol yanın üzerinde..........
fazlasıyla etkilendim şu an söz bulamıyorumm...
facebook Facebook'ta Paylaş
Eleştiri Yaz
AŞK MADALYASI
Bir hüzün bulutu yağmuru altında,her gece kendi gözyaşı yağmurlarında doyasıya ıslanmak.Her gece aynı ,siyah beyaz seyredilen,defalarca izlenmiş bir ayrılık filmi.Gecenin öteki yüzüyle ortaya çıkan bir yerlerde saklı kalmış aşk kırıntıları.Nedeni niçini tartışılabilir ama,kaçınılmayan bir gerçek. İçinde bir şeylerin kanadığı,camdan kalbinin cam kesikleri arasında sızım sızım.Hiç sönmeyen bir aşk ateşi.Sonu nasıl bitmiş olursa olsun, kimselere söyleyemediğin senin özelin, senim güzelin sonsuza kadarda öyle kalıcak.Günahıyla, sevabıyla göğsüne taktığın bir aşk madalyası.Bedduan olsada bazen firari zalim gecelede dilinde, yinede soluk aldıkça bu madalya hep göğsünün üstünde,hep sol yanın üzerinde..........
narin ellerin ve şirin dillerin hiç susmasın kaymak lokum havasında çok leziz kutlarım saygılarımla.