- 854 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bittiğim an -26- :)
ANILARIM 26
Size de oluyor mu bilmiyorum bu çapkınlıklarda şansım hiç tutmuyor. Diğer anıları okumuş kişiler ne derece haklı olduğumu bilirler. Büyük ihtimalle bana acıyan gözlerle bakıyorlar. Bunca talihsiz anıdan sonra intihar etmeli miyim sizce? Aslında evet. Ama o kadar talihsizim ki, şimdi intihar etsem kesin ölmem sakat kalırım. Beni hayatta tutan yegane düşüncedir bu. Ama bu anıdan sonra tekrar bu düşünceyi gözden geçireceğim.
Bir bayanı arabayla bulunduğu yerden alacağım. Ordan bir yemek yiyeceğiz. Romantik bir buluşma olmasına katkı için bir sürpriz yaptım. Kız geldi kapıyı açtı, tam oturacakken koltuğun üstündeki bir buket kırmızı gülü gördü. Sevindi. Çiçek buketini aldı, o da ne? Bir kutu çikolata. Daha da mutlu oldu. Çikolatayı aldı. Aaa.. my love müzik albümü. Duygusallığı zorluyordu kalbi. Albümü aldı. O da ne? Bir küçük kutu. Kesin yüzüktü. Kutuyuda aldı ve arabaya bindi. Bana sarıldı. Kutuyu açtı. Baktı. Baktı. Baktı… Sonra bir tokat atıp beni terk etti.
Aaaa :(( neden ama Ahmet?
Anlamıyorum, bu kadınları anlamıyorum. Ona, onunla geçici düşünmediğimi, ciddi olduğumu ve evlenmek istediğimi anlatmaya çalışmıştım sadece bu armağan ile. Hey, bu kadar uzun ve duygusal bir mesajı tek bir hediye ile nasıl anlatabilir ki insan?
Eee, sen ne aldın ki, kutudan ne çıktı?
Ya şey, ucu delik bir prezervatif..
Neeee, ne var ciddi düşündüğümü göstermek için parfüm mü alsaydım ha. Lanet olsun kimse benimle evlenmiyor
:)