- 723 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNSAN OLABİLMEK
ACABA BEN İNSAN OLABİLİYORMUYUM ? BU SORUYU YILLARCA HEP KENDİME SORUYORUM FAKAT CEVAPLIYAMIYORUM.BU SORUMUN CEVABINI CANLAR SİZLER İRDELEYİP, KARARINIZ,ELEŞTİRİLERİNİZ BANA DOĞRUYU GÖSTERECEĞİNİ ÜMİT EDİYORUM.BEN KİMMİYİM,BEN FAKİR AMA ONURLU ,NAMUSLU BİR BABANIN İLK ERKEK EVLADI OLARAK 10.EKİM.1959 YILINDA DÜNYA DENEN BU ALEME GELMEME İZİN VERİLMİŞ SADE BİR VATANDAŞIM.KULAKLARIMDAN GİTMEYEN RAHMETLİ BABAMIN,İNSAN GÜNGELİR MALI MÜLKÜ OLUR,ATI KATI YATI OLUR,BOLCADA PARASI OLUR,SEN SEN OL OĞUL; HERŞEYİNİ AMA DÜNYALIK KAZANDIĞIN HERŞEYİNİ KAYBEDEBİLİRSİN,AMA ASLA ONURUNU ŞEREFİNİ,NAMUSUNU KAYBETME,ÇÜNKÜ BUNLARI GERİ ALABİLECEĞİN BİR DÜNYA YOKTUR,NASİHATLARI ,BABAM HAKKA YÜRÜYELİ TAM 35 YIL OLMASINA RAĞMEN HALA KULAKLARIMDA DÜN GİBİ ÇINLAMAKTADIR.BU ŞİARLA YILLARCA İNSANLARA DÜRÜST OLMAYA AZAMİ ÖZENİ GÖSTERMİŞİMDİR.FAKAT HERNEDENSE KARŞIMA ÇIKANLAR BENİ HEP ALDATARAK BENİM DÜNYALIĞIMDAN BİRŞEYLERİMİ ALIP KAÇMIŞLARDIR.HİÇBİRİSİNE KIZMIYORUM ÇÜNKÜ BEN İNSANLARIN BİRBİRLERİ İLE YARDIMLAŞINCA BİRLİKTE MUTLU OLCAKLARINA İNANAN ONLARIN TABİRİYLE DELİMAHMUTUM.AYYILDIZIN ALTINDA,EZAN SESİNİ BEŞ VAKİT YASAKSIZCA DİNLEYEBİLİYORSAK BUNUN KIYMETİ KADRİNİ İDRAK EDEBİLMEK İÇİN ÜLKEMİZE HAÇLI BOMBALARIMI YAĞMASI GEREK.GELİN AY YILDIZLI ŞANLI BAYRAĞIMIZIN ALTINDAKİ TÜM İNSANLAR ELELE KARDEŞÇE YAŞAYALIM,HAÇLILARDA ORTA YERLERİNDEN ÇATIR ÇATIR YAYLADERESİNE YATIRILMIŞ KARPUZ GİBİ ÇATLASINLAR.KORKMAYIN CANDOSTLAR DÜNYA TÜRKTEN HEP KORKTU SONSUZA KADARDA KORKMAYA DEVAM EDECEKTİR.ÇÜNKÜ BİZBİZE HEP YETTİK YETERİZ.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.