... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
18 Ağustos 2011 Perşembe 20:05:57
genelde erkekler dinlemeyi sevmez bu askerlik anılarını kendilerininde anıları olduğu için sıkılırlar.
ama çoğu bayan sever dinlemeyi bende severim komik gelir.
merakla okudum ilk bölümdeki anıyı ispatlamanıza sevindim:)
diğeride çok güzeldi ya albay kılığına girip yerlerde süründürmeniz:)
devamı vardır inşallah.
sevgiler
18 Ağustos 2011 Perşembe 17:06:46
Benim hayatım, askerlik olduğu için genelde dinlemem askerlik anılarını.
İlgimi çektiği için sizin anılarınızı okudum.
Güzeldi. Beğenerek okudum. En azından yarbay , albay dövmemişsiniz.
Ya da her gece komutanın evine yemeğe gitmemişsiniz.
Yazınızı beğendim.Tebrik eder, saygılaımı sunarım.
Kemnur
@kemnur
ÇOK TEŞEKKÜRLER KOMUTANIM.Orduevinde müzisyen olduğumuz için, subayların her rütbedekileri ile muhataplığımız çok olurdu, ama saygı-sevgi çerçevesinde; hiç bir süiistimal yoktu...5.Kolurdu komutanımız çok iyi saksafon çalan biriydi ve bazen gündüzleri orduevine gelip, bizimle mesafesiz bir muhataplıkla prova yaparak eğlenirdi.Tabii ki, bu da güzel bir anıdır benim için...SAYGIYLA.