- 932 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Dost
Bugünlerde malesef ki dostluk facebooktan ’’erkek(kız) kardeş’’ eklemekten daha öteye gidemedi malesef. Ağza sakız edilen kanka lafları, neredeyse bakkala söylenebilecek ’’kardeşim’’ hitapları artık dostluğun ne hallere düştüğünü açıklıyor. Bir insan ki dostum dediği kişinin arkasından konuşuyor, diğeri ilk kavgada bitiriveriyor. Yav dost ya bu dost sizin anladığınız 2 kaşarlı ’’tost’’ değil. Bu vahim durumu gördükçe inanın gelecekten kaygılanıyorum. Dost kelimesinin 4 harften öteye gidemediği bu günlerde bir ışık arıyorum ama nafile. Hepsi ya sönmüş ya da terk edilmiş. Arada hala duran bir kaç kor sanki ’’boşa bekliyorsun şapşal’’ dermişçesine can çekişiyor gözlerimin önünde.
YORUMLAR
Ve bir gün kapınızı çalan bir Tanrı misafiri gibi sessizce girer gönlünüze, içinizde birşeylerin yer değiştirdiğini farkında olmasanızda hissedersiniz. Sonra kaybettiklerinizi birer bier yerine koyarsınız ve bir de bakarsınız ki içinizdeki o boşluk doluvermiş. Ve o gelen Tanrı Misafiri seninle DOST oluvermiş.
Dostluk eğer bir gece yarısı gelip kapını çalarsa sakın ha onu geri çevirme. Çünkü o giderse bir daha geri gelmez.
Dost yüreğine sağlık. Herşey dostluk adına olsun.