YORUMLAR
güzeldi.
bazı bölümlere güldük bazı yerlerde duygulandık.
insanın kaçası geliyor bu gürültüden patırtıdan.
valla bazen beni bırakın çayırlara bayırlara diyorum.
bakıyorum her yer bina.
tebrik ederim.
eşinizde inanmıştır artık hayırlı işler için kullandığınıza:)
aa pardon yazıdada okumuyor demiştiniz yazılarımı:)
çok keyifliydi.
sevgiler.
Akçay'lı olarak halinizi anlayabiliyorum. Özellikle kitap okurken... Günlük yaşam içinde kullandığımız deyimlerin, çıkış noktalarını, çoğunlukla bilmiyoruz. Ya da kendi adıma konuşayım; bilmiyorum. Eli kulağında olmak... Teşekkür ederim. Keyifle okudum ve bilgi dağarcığımı zenginleştirip ayrıldım / ayrılıyorum sayfanızdan.
Güne gelişinizi de ayrıca kutluyorum. Saygılar, selamlar.
Kemnur
Eser Akpınar
bilgilendirici yazıya ve yazarına saygılar,
Kemnur
Tekrar tebrikler güne yakışan yazının değerli kalemini:)))Gücünüz daim olsun.
Gürültü Kirliği Kontrolü maalesef çoğu zaman bizim elimizde değil. Her yerden bir ses geliyor kulağımıza. İnsanlar aşırı yüksek sesle konuşuyor, hala hurdacılar, sütçüler sokak aralarından geçiyor, mahalle düğünleri, arabadaki müziğin sesini dört bir yana duyurma telaşında olan vs. gerçekten yazarken bile gürültüden yoruldum. Bir de çevreye verdiğimiz gürültüden dolayı özür diliyoruz yazılar. İnsan yaşarken en çok da sabrı öğreniyor galiba. Çok güzel bir yazıydı. Kutlarım. Saygılar.
Kemnur
Çok oturaklı ve yerinde bir bakış buldum. Siz farklılaştıkça daha büyük keyif alıyorum sayfanızdan. Bu arada yeri değil ama umarım iyisinizdir:))
Tebrikler...Ve lütfen devam...
Kemnur
Gürültüler...İnsanları çileden çıkartmakla üstlerine edecek hiçbir şey yoktur herhalde. Allah affetsin, bir şey anlatacağım gürültü ile alakalı. Benim kaldığım evin sokak içerisinde ki bir eve gurbetçi aile gelmiş. Gelen ailenin çocuğu da zihinsel engelli. Gün olur, akşam olur dışarıdan bir bağırır ki, aman efendim sormayın. Sonra hava sıcak diye de iki koca pencereyi açmış bulunmaktayım. Sineklerle uğraşıyoruz, ama sorun onlar olsa keşke! Karşıda ki evde çay bardağının içinde şekeri karıştırma sesini dahi duyuyorum...Sonra adımları...v.s. v.s....
Ben bile genç olduğum halde rahatsız oluyorsam, artık kafası sessizlik isteyen ve gürültüden rahatsız olan siz büyüklerim için düşünmek dahi istemiyorum..Kötü oluyor maalesef..
Bu arada yazınız tam bir köşeyazısı olmuştu efendim. Haşmet Babaoğlu kıskanacak bu gidişle sizi...)
Rabbim af ve afiyet, sıhhat versin efendim..