- 625 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAZILANLAR DIŞINDA BAŞKA HİÇ BİR SEY YOK!!
biraz tozuttuğuma kanaat getirip uzandığım yataktan kalkıyorum.namlu ucuna yerleştirilmiş kurşun sözlerim gangsterleriyle beynimi ele geçirmiş, ve o anda bir söz takılıyor aklıma ‘’YÜZEYDE HAZİNE BULAMAZSIN’’ne alaka sahi bu söz kime ait . uzun bir depar atmak geliyor içimden hangi yöne ,nereye koşacağımı bilmeden nerede duracağımı hesap etmeden belki de şu denizin boğazında alırım soluğu kim bilir.Bu aptal şair kırması ruh halimle birden yine bir söz geliyor aklıma ‘’KAHKAHA RUHUN DENİZİDİR’’çok az gülümseyişlerim etkisi bu olsa gerek.sınırları olmayan çizgileri yalnızca bana ait olan bi yaşamdım ben oysa ki.bir ressamın tuvalde ki renkleri gibi aşıktım renklere .bir düş gibi gökkuşağıydı saçlarım.sahi bu ben miydim aynaların söylediği güzelliğim.bilirdim artık kestiremeyeceğim on saniyelik ardına dizilmiş saçma sapan cümleleri.efsundu,inattı her zerreciğim,sevmezdim aldatmaları ihaneti sahi bu ben miydim çocuksu saflığım.severdim çıplak bedenimle siyam gecede denizde sarhoş olmayı.hoşlanırdım hayat kadını çekiciliğinden ve elimde sigara etkilerdim hiç bilinmeyen yerlerdeki erkekleri.Evet sahi bu ben miydim hangi mekanın hangi dans pistinde hangi erkekle öpüştüğümün ertesi sabahında anlık ihanetin kavgasında.VE BENDİM YAŞAMDIM SEVİLECEK KADINDIM….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.