Hiç SON olmuyor
O değil de;
Vay arkadaş, ne haftasonuymuş.. hafta ortası oldu bitmek bilmedi.
O değil de;
’Dünyayı Hristiyanlar yönetsin’
Cumhuriyetçi Parti’nin 2012 seçimleri için önde gelen adayları Michele Bachmann ve Rick Perry’nin ülkenin İncil’le yönetilmesini isteyen hareketle bağlantıları olduğu ortaya çıktı.’
Oldu... gözlerim doldu. Başka bi isteğiniz varsa çekinmeyin... valla...
O değil de;
’Yolcular ucuz atlatmış
İzmir’de hızlı tren seferlerini işleten İZBAN A.Ş.’nin Genel Müdürü, tren kullanma yetkisi olmayan görevlinin bir süre treni kullandığını saptadıklarını ve bu yüzden iki kişinin işine son verdiklerini söyledi’ (Kaynak: haberoku.com)
Böyle trajikomik şeyleri başka yerde aramayacaksınız. Ne varsa bizde var...
O değil de;
Basında her şehitin ardından ’Şehitlere son veda’ başlığı atılıyor.
Hiç SON olmuyor. Hergün yenileri ekleniyor...
Ruhları şad olsun...
YORUMLAR
YURDUM İNSANI Bu kelimenin anlamını eminim biliyorsunuz. Çünkü dünyada her şey ilk önce BİZİM YURDUMUZDA yapılıyor, sonra dünyaya dağılıyor. Tabi herkesi şaşkınlığa çeviren davranışlar bunlar. Keşke BİLİM ve TEKNOLOJİ alanında bu kadar gelişmiş olabilseydik. Belki o zaman komik hiç bir dqavranış bulamazdık değil mi?
Çok güzeldi ankatımınız. Sevgiler yüreğinize
BUNLARDA HAVADAN SUDAN
"""""""""SU""""""""HABERLERİ
..............................................................
Şelaleye kız düştü erkek cesedi çıktı
Şelaleye kız düştü erkek cesedi çıktı BİR bölümü ABD, bir bölümü Kanada topraklarında yer alan Niagara Şelalesi’ne düşen Japon üniversite öğrencisi bir kız hayatını kaybetti. Kanada’nın Toronto kentinde okuyan 19 yaşındaki Japon öğrenci, pazar günü fotoğraf çektirirken dengesini kaybederek şelaleye düştü. Güvenlik kamerası görüntülerini inceleyen polis, olayın bir kaza olduğunu belirtti. Bu arada şelalede başlatılan arama kurtarma çalışmalarında, bir erkek cesedi bulundu. Cesedin kime ait olduğu henüz bilinmiyor. Niagara Şelalesi, Amerikan New York eyaleti ile Kanada’nın Ontario eyaleti arasında yer alıyor. Japon genç kızın düştüğü Kanada tarafında şelalenin yüksekliği 57 metre. Burada su saatte 40 kilometre hızla akıyor.
........................................................................................................
Bir yudum su lütfen!
Kuraklığın pençesinde kıvranan Doğu Afrika’da kuyuları kuruyan halk,onlarca kilometre yol yürüyerek temiz su istasyonlarına ulaşmaya çalışıyor.
DoĞu Afrika’da “Afrika Boynuzu” diye tabir edilen bölgede son 60 yılın en büyük kuraklık krizi nedeniyle, insanlar bir parça temiz suya ulaşmak için büyük mücadele veriyorlar. Kenya - Somali sınırında bulunan Dadaab Mülteci Kampı’na giden yol üzerindeki kasaba ve köylerde yaşayan ve su sağladıkları kuyuları kuruyan halkın suya ulaşma mücadelesi yürek dağlıyor.
Paran varsa “temiz su”
BÖLGE sakinleri güneşin ilk ışıklarıyla birlikte, eşeklere yükledikleri bidon ve kaplarla su satışı yapılan istasyonların bulundukları noktalara doğru zorlu bir yolculuğa çıkıyor. Güneşin altında onlarca kilometre yürümek zorunda kalan insanlar, su kaplarını 400 kuruş ila 1 lira arasında bir ücretle dolduruyor ve sonra iftarlarını temiz sularla açmak üzere dönüş yolculuğuna başlıyor.
...........................................................................
Türk gencinin cesedine ulaşıldı
Avusturya’nın başkenti Viyana’ya 3 aylığına staj yapmak üzere gelen ve serinlemek için girdiği nehirde boğulan Türk gencinin cesedine ulaşıldı. 20 yaşındaki İsa Soner Kocakoç, serinlemek için Tuna nehrine girmişti. 1,5 aydır Viyana’da eğitim gören talihsiz gencin 3 arkadaşı ile birlikte Tuna nehri kıyısında gezdikleri ve daha sonra bir arkadaşı ile birlikte nehre girdikleri ve akıntıya kapıldığı belirtildi. Yapılan aramalar sonunda Türk gencinin cansız bedeni bulunabildi.
.......................................................................................................
Meseleyi sorun yapmam
O değilde
Adamlar Meclisini bile kurdu
Hala uyuyanlar ve AÇILMAYA çalışanlar var
Kutladım değerli kalemi ve eserini
Kalemine,kelamına,ömrüne bereket
Selam,saygı ve dua
Esma KAHRAMAN
Bugün yeğenim Abdullah askerden döndü. Darısı tüm Mehmetçiklere...
Sevgilerimle.
Bu durumlara çanak tutanlar olduğu müddetçe bu acayiplikler hiç bitmez.
Saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.
İncille demek..İyiymiş desene dünyanın çivisi tam çıkacak...
O değilde trende deneme yapmış adam ne var sanki...altı üstü raylarda zaten kendi kendine gidiyor bu şey...Bana versinler direksiyonu bende götürürüm sorun değil...
O değilde.Ne zaman son olacak..Yafkazıyın köklerini artık..Ne bileyim kazanlarla yağ kaynapıp başlarından aşşağıya dökelim... Topluca gömelim.Gerekirse ben gönüllü olarak sınıra gideyim.İki yazı yazıp onları amerika ve israile yollayayım.zaten benim yazılara birde onlar tahammül edemezler:)
toptan çözüm o değilde özlemişim yazmanı..
o değilde öptüm yüreğinden.sana sadece hissetmek düşsün:)
Esma KAHRAMAN
zor işler... zor be Sayın Yazarım...
Ülviye Yaldızlıı
Değerli şaire,
Bu güzel çalışma için, sizi yürekten kutluyorum, Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Saygılarımla,