Orda Bi Yerde
Gel zaman git zaman derken, bir bakmışız ömür dediğin iki dudak arasında kelimelere kalmış sadece. Hayat bir yatak bulmuş kendine, hızla akan bir zaman seliyle kayboluvermiş sanki... Gözler kalmış sessiz ufuklardaki çizgide, hep o anı bekleyen bakışlara gizlemiş kendini. Güneş doğmuş batmış, ardından Ay yüzünü göstermiş bizlere ama herşey o anlarda gizlemiş kendini. Hep bir beklentiler yer almış gönüllerde, kalpler küçük bir sıcak nefes beklemiş akan zaman nehri içinde .. Şarkılar kulaklara eşlik etmiş ama her defasında gelen sesler kalplerde farklı anlamlar yüklenmiş onlarda bir yatak oluşturmuş.. İşte gelip gideceğiz bizler de birgün ve bir bakmışız hayatımız sadece iki dudak arasından çıkan beş harfin ses dalgalarında ki yankısından ibaretmiş...
Kimi zaman keşkelere boğarız kendimizi sebepsiz yere.. Çocukluk deriz hep ne güzeldi o günler diye . Kimimiz taşlardan arabalar, kozalaklardan tekerlekler yapmışızdır, kimimizde daha ilk günlerden plastik oyuncakları kendimize dost edinmişizdir. Ama geçmiş zaman bugün olmadığını yeniden aklımıza getirip, artık bir hayal olan o günlerden uyanmışızdır.
Hep sorular ünlemler ile dolu bu hayatta, hep birşeyleri umut etmiş, aramış veya hayal etmişizdir. Gün gelecek belki kavuşacağız belki yok olacağız ama hep beklemekteyiz.. Gelecek deriz , kaçırdık bekliyoruz deriz ama orda deriz
Orda Bi Yerde.......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.