- 913 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBİYAT DEFTERİ-4
Böyle bir yazı yazmaya neden gerek duydum? Amacım asla reklam yapmak değil, çünkü ben bu kadar olmasa da birçok sitede daha yazı yazıyorum. Edebiyat defterinin sanal anlamda bende ilk olması, dolayısıyla da nereye gitsem burasından kopmam mümkün değil, çünkü buraya verdiğim hem emek fazla, hemde burada çok uzun süren yılların kazandırdığı çok değerli dostlarım olduğu gibi, okunmaya ve tanımaya değer çok başarılı ve güzel kalemler var. Bunlar beni burada tutmaya yeterli nedendir. Söylediğim gibi, burada yayınladığım şiir sayısı bin civarında ve yazılarımda bir kısmı seri yazı türünden olmak üzere beşyüz civarındadır. Dolayısıyla hem site ile ilgili, hem kendimle ilgil, hem geliştirdiğim münasebetlerle ilgili bir muhasebe yapmamdan daha doğal bişey yoktu.
Bir de defter adına istedim ki arkadaşlarda değerlendirmelerini bu bahaneyle yapmış olsunlar, benim göremediğim pekçok şeyide onların yardımıyla görmüş oliyim. Eğer bir teklifimiz varsa yine bu bahaneyle yönetimi haberdar etmiş olalım. Sağolsunlar arkadaşlarda yalnız bırakmadılar, değerli görüşlerini de öğrenmiş oldum.
Hem değerli yönetime, hem emeği geçen bütün çalışanlara, düşünceleri ve tüm emekleriyle bizim burada değerli zamanlar geçirmemiz vesile olan değerli kalemlere gönülden teşekkür ediyorum...
Türk edebiyatı adına daha başarılı günler dileğiyle;
Selam,saygı...
YORUMLAR
Bende burayı benimsedim.
Hem de fazlasıyla.
Onun için başka yerde yazma gereği bile hissetmiyorum .Çünkü bana çok yabancı geliyor...
İlk göz ağrım olduğu için. Her zaman ve daima.Edebiyat defteri- ben için var olmaya devam edecek...
Sizin vesilenizle bende teşekkür ederim.
Saygı ve dahi Hürmetlerimle.
teşekürler.
birde edebiyat defterinde eleştiri yapamazsınız derler
ne kadar boş değil mi..
eleştiriler illede kavga döğüş olmaz.
yapıcı,tamamlayıcı söylemlere kimse ne diyebilir ki zaten
bence amacına uygun bir yazıydı ve samimiydi
tekrar teşekkürler...
her şey güzel olacaktır buna yürekten inanıyorum.
selamlar saygılar