babam!
hayat bu kadar zor muydu baba? Çizgi filmlerinde ki kötü canavarlar gerçek hayatta insanlar mıydı? Hani hep derler ya çiçeği hırpalarsan vakti gelmedn solar diye, biliyor musun ben bunu insanlarda da gördm. Ama sesimi çıkaramadm sırf sen isyan etmeme kızıyorsun diye. Her gece yatağımda ağladm ama sen ne oldu deme bende anlatnca üzülme diye hıçkıramadım. Hep sessiz oldu haykırışlarım, yeter ki sen rahat uyu diye. Çoğu derdimle kendm başa cıktm seni uğraştırmamak için. Ama hepsiyle baş edemedm baba! Özür dilerim. Hep içime attm üzüntülerimi. Yeri geldi krizler gecirdm üzüntüdn. Ama sana asla belli etmedm. Ben senin hakkını asla ödeyemedm baba. Ben hata yaptkça sen bağrına bastn ya; işte bunu kaldıramadm baba! Özür dilerim baba. Ben sorunlarımı aşıp seni mutlu etme yoluna ulaşamadm. Nolur AFFET BENİ BABA! Sana layık olamadğım icin AFFET!
Not: Sevgili ve biricik babama :))<3<3
YORUMLAR
kadiryeter
Yooo bunu kabûl edemem... Siz, kaç yaşında olursanız olun; aklın yaşı yok. Bu akşam, iftardan sonra, altı yaşındaki torunumla sohbet ettik...yeni nesil öyle akıllı ki; bu konuda bir de gazetede yayınlanmış makâlem var; öğretmenlerin, öğrencilerinden bilgisayar dersi almaları için...
Siz,yaşınıza göre çok olgunsunuz ki, bir kelimelik söze değer verip cevaplar yazdınız...
İşte Türkiye'nin geleceği Sizleri görmekten çok mutluyum... çook.
Selâm ederim...
Kadir Yeter. 16.8.2011- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=82630 r.sevde
Biricik kelimesi, baba ve anne için kullanılmaz bildiğim kadarı ile... oğullar, kızlar ve sevilenler için...
Ana ve Baba, zâten, birer tânedir.
Sizi, darıltmadım değil mi?
Sağlık diler, Selâm ederim.
kadiryeter Kadir Yeter. 15 RAMAZAN 2011- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=82630
r.sevde
r.sevde
kadiryeter
Yâni, Biricik Cumhurbaşkanım diye ifâde olur mu? ya da daha büyük ve değerli mânevî değerler için...
Biricik kelimesi; sizin de belirttiğiniz gibi,"eşsiz ve benzersiz " demektir ve anlamında sevgi yüklüdür... saygı yüklü değildir.
Yanlışım varsa affedin lûtfen... konunun uzmanı değilim... amacım; araştırmaktır.
Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim... Sağolun.
Kadir Yeter. 16.8.2011- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=82630
r.sevde