- 757 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HANDİKAP
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
HANDİKAP
Kadir DURAK
Televizyonlara bakınız, gazeteleri okuyunuz doğru olan ve insanlığa örnek teşkil edecek bir tek konu anlatılıp yazılıyor mu?
Doğruları yazmış ve milletin değerlerine sadakatle bağlı olan bir yazarın kaç tane kitabı satmış? Düzgün yazıları ile doğruyu işaret eden bir yazarın hangi eserinin reklamı yapılmış?
İnsanları izleyiniz...
Kaç tane gıybet illetine bulaşmamış kimse ile karşılaştınız?
Argo söz ve davranışta bulunmayan kaç insan tanıyorsunuz?
Peki bütün bunlar olurken; biz ne kadar bilgiliyiz?
Hiç kendimizi imtihan ettik mi?
İslam dininde; kandil diye bir kutlama olmadığını biliyor muyuz?
İslam dininde; iki mübarek zaman vardır... Ramazan ayı ve Kadir Gecesi ile Cuma günü dışında kutsal gün ve mübarek zaman islam dininde olmadığı halde; diğer kutlanan günlerin sadece ve sadece ranta yönelik olduğunu kaç kişi biliyor?
Ölmüş olanlar için; 3. 7. 40. 52. gün ve seneyi devriye kutlamasının İslam dininde asla ve kat’a olmadığını kaç kişi bilmektedir.
Kadir Gecesi’nin ramazanın hangi gecesine tekamül ettiği Kur’an-ı Kerim’de bile belitilmemişken; kendini ulema ilan eden birinin "Ramazan ayının 27. Gecesi Kadir Gecesi." Diyerek yalan söylediğini bu söylenen yalana bütün inananların safça inandığını biliyor muyuz?
Teravi namazının 6-8-10 rekat olduğunu ve cemaatsiz kılındığını kaç kişi biliyordu?
Allah için; İslam dininden başka din olmadığını kaç kişi biliyor?
Gayri müslimleri dostlar edinmeyin diyen Allah’a rağmen gayri müslimlerle iftar edilmesinin İslam dini ile alay edilme anlamı taşıdığını kaç insanımız biliyor?
Domuz dokusunun insan dokusu ile yüzde yüz uyum sağladığını bunun içinde domuz etinin haram olduğunu kaç kişi biliyordu?
İslam’da içtihat döneminin asrı saadetten sonraki 4. yüzyılda kapandığını bundan sonra iştihatın mümkün olmadığını kaç kişi biliyordu?
Peyramberimizin Bedir Savaşı’nda aç kalıp çekirge kavurarak yediğini kaç kişi biliyordu?
Bunu bilseydi; peygamberin bile yemeği kalmayabiliyor da; bir çorba tüccarının çorbasının bitmediği safsatasına inanıp da; Cennet’ten arsa kapmak için çorbacının eteklerine yapışır mıydı?
İslam’da tabiilik söz konusu değildir.
Sadece ve sadece Hazreti Muhammed’e tabi olunabileceğini kaç kişi biliyor?
Bu bilinmiş olsaydı; kapı kapı dolaşıp da; kafasına sarık sarmış, sırtında cübbe olan birini arayıp da cubbesine yapışıp sırat köprüsünü geçmek için elerine taş elıp; hah huh demek için el etek öper miydi?
İlahiyi melodi ile söyleyip, dinlemenin haram olduğunu kaç kişi biliyor?
Melodi ile ilahi dinlemek de, söylemek de haram...
İlahiyi dinleyip de sözüm ona sevap kazanan kimse; bunun ardından; da
"Yapracığın çayırında bulduğum, Söke söke kuyruğunu yolduğum, Harmana gel kara sıpa harmana..." Diye sözleri olan sözüm ona türküye de zil takıp oynar...
Haram olarak dinlediğini sevap işledi zanneden kimsenin bunu böyle yapması normal değil mi?
İlahiyi söyleyen söylemesin mi?
İlahiyi melodiyle söyleyecek ki;
Müslüman mahallesinde salyangoz satışları hızlansın.
Birisi de;
Vatan - millet türküsü söyleyecek...
Ucuz kahramanlık yapacak....
Şehitler ölmez vatan bölünmez diye slogan atıp; oradan kendini neonların bol ışıkla süslediği aleme kendini zor atacak...
O da; onunla prim yapacak....
Hani ne olmuştu;
Başkanlık divanı üyeleri vardı... Şu efsane isimler; "Şehit kabri üstünde oturup." Ahlaksızlığın ötesinde ahlaksızlık yapmışlar; yüzleri kızarmadan utanmadan bir de açıklama yapmışlardı.
Şehitler onlara otağı emanet ediyor, onlar şehit kabri üstünde şehitlerine ihanet ediyor.
İhanetin bedeli prim yapmak olunca...
Birbirleriyle muhabbet ederken de; "Tunalı’da peygamber tavuğu kovaladım." Diyerek;
"Cennetin ayakları altında olmaları müjdelenen." Hanımlara bu yakıştırmayı yapabiliyorlar.
Alçaklıkta sınır yok.
Alçaldıkça prim yapılınca; daha fazla prim için daha fazla alçalmak moda olmuş.
Ya gıybet olayına ne dersiniz?
Ölü kardeş eti yenmesi değil mi?
Ölü kardeş eti yiyen yiyene...
Adam diyor ki; en doğru olan biziz... Hemen ardından; "Falan kişi de kendini alim sanıyor, bizim şeyhin eline su dökemez.
O bahsedilen zaten alim değil; soytarının daniskası da; senin şeyhin de şeyh değil zındık zaten neyi kime kaça satıyorsun sen?
İslam’da içtihat dönemi kapanalı; tamamı tamamına 900 Sene olmuş. Bunu bilseydin eğer; ortalıkta şeyhim diye dolananların da soytarı olduğunu bildirdin.
"Hepimiz Ermeniyiz." Diyenlerin şarkısını türküsünü dinlemeyen kaç kişi var?
İhanet şebekesinin beslemelerinin gecelerinde gerine gerine boy gösterip türkü şarkı söyleyen sözüm ona sanatçı tayfası hain güruhun; şarkısını, türküsünü dinlemeyen kaç kişi var?
Dönmenin biri; İstanbul’a ilahi söylemeye geliyor; hınca hınç dolu olan alanda ilahilerini söylüyor; dinleyenlere Cennet’te arsa tahsisatını yapıyor.
Sonra hainlerin televizyonunda; "Ben söylediğim ilahiden kazandığımın bir kısmını Türkiye’deki hainlere verdiğini aleni şekilde ilan ediyor...
Peki bu dönmenin ilahisini dinlemeyen kaç kişi var?
Adam Londra’ya bölücülerin konserine beş kuruş ücret almadan gidiyor; "İnce ince.... "Türküsü söyleyip hainleri coşturuyor." Ülkeye geldiğinde de aynı kişi meşhur "Cumhuriyet mitinglerinde." Boy gösteriyor. Cumhuriyetin bekçilerini coşturuyor...
Benim insanlarım ne yapıyor...
Bu "İnce ince ..." Türküsünü bu hain hizmetkârından dinlemiyor mu?"
Rüşvet alabildiğine alınıp veriliyor....
Domuz çiftliklerinin sayısı davar çiftliği sayısını ona, yirmiye katlamış...
Domuz hızlı büyüyor, bir tanesinden 120 kilo et alınıyor. Bir domuz bir yılda 20 yavru veriyor. Bir tek domuz 2 ton et verirse şu kadar kâr edecek. Domuz eti harammış, iki tur geçin bunu haram mı kalmış?
Para olsun ne haramı; "Haram." Yazısının üstüne domuzun et parasını serince alttaki yazı görünmez...
Riyakârlık, saahtekârlık, yalakalık diz boyu şöyle dursun; boyu geçmiş de insanlığı boğmuş...
İhanete terör denmeye devam edilmesi bile ihaneti besliyor; bunu biliyor musunuz?
İHANETE; "TERÖR." TANIMINI YAPMAK HAİNİ BESLİYOR, İHANETİ BESLİYOR...
BUNU KAÇ KİŞİ İDRAK EDEBİLİYOR?
Melodi ile ilahi haram... Dinlemeyen kalmamış...
Evinizde melüt okutuyorsunuz; rantçıya islamı basamak edip de cüzdanını doldurtuyorsunuz.
Bunun yerine;
Yasin okumayı kendiniz bilmiyor musunuz? Fatiha, Yasin;
Bir dua etmesini siz kendiniz yapınız.
Başkasına okutup da cüzdanını doldurduğunuz kişiden bin kere daha makbul olan kendinizin yaptığıdır
Hainlere türkü söyleyip, methiye yapanların türküleri sayfaları süslüyor
Hepimiz ermeniyiz; diyenlerin gazeteleri daha çok okunuyor.
Şehitler otağında; kendine emanet edilen yerde ahlaksızlık yapılıyor...
Cennetin ayakları altında olduğu müjdelenen hanımlara; "Peygamber tavuğu." Deniliyor...
Milli ruh çökmüş, Milli doktrin diye bir tanımlama bile okunmaz olmuş, milli kelimesinden huzursuz olanların sayısı gün be gün artmış,
Asayiş ve güven kelimelerden bile çıkartılmış.
Özel hayat safsatası ile ahlak diye bir ifadenin tanımı bile "Etik." Olarak yumuşatılmış.
Ne özel hayatı; eğitimci geleceğe insan yetiştirecek; bu kimsenin hata yapma lüksü var mı?
İzleyin eğitimcileri de; geleceğe nesil yetiştirenlerin söylemleri ile eylemleri arasındaki uçurumu siz görün???
Asayişi temin ve tesis etmekle yükümlü olanın özel hayat lüksü olur mu?
Cumhuriyeti temsil noktasında bulunan kimselerin özel hayat lüksü olur mu?
Papaya sarılacak, eteğini tutacak, 1500 Yıldır İslâm düşmanı olan papa, patrik, kardinal Müslüman olacak?
Maykıl Jeksın için gıyabında cenaze namazı kılıyor... Soytarılığın sınırı kalmamış...
Vay beni vay...
Yolu İlahiyi Kelimetullah olan birisi gidip de şeyhim diyen soytarının eteğine yapışır mı?
Yazı; konu başlıklarıyla yazılmıştır.
Her okuyucunun aynaya bakıp; muhasebe ve tefekkür yapması dileğiyle saygılar sunuyorum.
Kadir DURAK
YORUMLAR
Ben sizlerin hepinizi uyarıyorum, ikaz ediyorum; Adam açık açık, ayan beyan hainleri destekliyor. Senden kazandığı ile ihaneti beslediğini açıklıyor; ya sen ne yapıyorsun; senin evladının beynine atılacak kurşunun parasını verenin; türküsünü dinliyorsun. Bir ananın yüreği yanarken sızı hissediyor musun? Yaptığın ile ihanetin köpeklerine hizmet ediyor musun? Etmiyor musun? Bu soruyu herkese herkese herkese soruyorum. Onlar sineklerine sahip çıkarken sen ne yaptığının farkında mısın? İlahi söyleyen , türkü söyleyen.. Açık açık diyor ki; ben bu kazandığımla Ülkenin parçalanmasına çalışanlara pay veriyorum.. Yani Mehmetlerin kanını dökenleri beslediğini açık açık söylüyorlar.. Sen de Cennet'te arsa almak için Melodili (yani kesinlikle haram olan ilahi dinleyip), türkü dinleyip hainliğe biraz da sen destek olmuyor musun? BEN BUNU HEPİNİZE SORUYORUM. BEN BUNU HERKESE SORUYORUM...
SAĞLIK İÇİN GÜNAH OLMAZ....
ÖLMEK ÜZERE OLAN BİR KİMSE AÇLIKTAN ÖLMEMEK İÇİN ÖLMEYECEK KADAR DOMUZ ETİ YİYEBİLİR....
ÖLMEK ÜZERE OLAN BİRİSİNE DOMUZDAN ALINAN BİR YÜREK NAKLİ YAPILDI... BUNDA BEİS YOKTUR...
Aydın yüreğinize selamlarımla, bilmediğim bazı noktaları aldım, araştıracağım.
Bir de soru sormak istiyorum; domuz eti yemek günah...
Gerçekten de domuz dokusu ile insan dokusunun çok benzeştiğini genetikçiler de söylüyor. Domuz dokusunun insana nakli günah olur mu? Bu konuda aydınlatırsanız sevinirim, zira kendim çok araştırdım ama sizin gibi kulaktan dolma bilgilerle değil, gerçekten ve yürekten inanan ve araştıran bir aydının görüşünü merak ettim.