- 1230 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ONA MEKTUP
Merhaba...
İlk kez bir mektup yazıcam ve nasıl başlıyacağımı nasıl yazacağımı bilmeden öylesine bir mektup işte ...Sanırım sana yazmamın sebebi dün gece seni rüyamda görmekti.Hayalimde hatırladığım gibiydin,hiç gitmemiş gibi sanki, hiç değişmemişsin yüz hatların aynı,bıyıklarını bile kememişsin baba...
Evet baba ilk kez baba diye yazıyorum, yine içimden söylüyorum bu kelimeyi ,değişen sadece yazıya dökmem oldu ve seni ne cok özledim.Sen benim için bir kale gibiydin bense içinde yalnız yaşan bir kız kalemi vurdular çocukluğumdan beri bomboş ve yapayanlızım baba kalemi vurdular baba... seni benden aldılar baba ....
Ne cok isterdim yanımda olmanı,gözlerimi kapattığımda seninle ilgili hatırladığım hatıraları düşünüyorum gözümün önüne gelen sadece saclarımı taradığın o gün ve acılar içinde kıvrandığın o anlar ..Anneme söylediğine göre dermişsin hep kızım büyüyecek vermiyeceğim onu kimselere ağırlığınca altın getirseler yine de vermiyeceğim dermişsin ..Doğrumu bu baba ??
Keşkelere sığınmak ne kötü şey baba biliyormusun ...Keşkelerle yaşamak ne kötü ...Keşke gitmeseydin be baba keşke.Gittin diye kime hesap sorayım ben ,kime dert yanayım neden gittin sanki neden yalnız bıraktın beni üvey evlat olmama neden izin verdin neden be baba neden ....
Geleceksin ümidiyle yaşadım hep, aklımın yettiği anda anladım ki geri dönülmez yerdeymişsin yeşile sarmışlar bedenini ne acı bunu anlamak, bazen düşünüyorumda keşke hep cocuk kalsaydım ve o bahceli bir odalı evimizde sen geleceksin diye bekleseydim , bir resmin bari olsaydı baba bir resmini bıraksaydın bana sadece iki hatıranla yaşamaya mahkum ettin beni kızgınım sana baba hemde çok kızgınım ...
Bir mektup yazıyorum ilk kez yazdığım kişide sen oluyorsun baba, okuyamayacağını bile bile cevap gelmiyeceğini bilebile, sacmalıkmı bu ,duygu sömürüsümü yoksa, ne bileyim kafam çok karışık yazdım işte öylesine, nasılsın diye soramıyorum bile ama yinede sorucam nasılsın baba ? iyimisin yattığın yerde? bir mektup yazdım sana öylesine