- 496 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAZILARINA BİRÇOKKEZ ÖLMEK YAKIŞIR..
Affetmekle yarışabilmeli insan,savaşmalı tüm gücüyle,tüm olumsuzluklardan ders çıkarmalı,acı çekmenin,haksızlığa uğramanın en derin izlerini yaşamalı.
Geceler uykusuz geçmeli, vucudun her yeri sızlamalı,açlık hissetmeli,gözler çok uzaklara bakmalı derin dalgınlıklar içerisinde.
İnsan bir kez ölmez çoğu zaman bir çok kez ölür,ne kadar çok ölürse o kadar daha çok yaşar,
Korkuları ne kadar yaşarsa o kadar sıkı tutunur hayata ,öyle sıkı söylemlerle değil,olabildiğince anlam dolu bir yaşam seçer.
Kimin ne demek istediğini,bir bakışıyla anlar,çok bol keseden atan varsa cevabını vermekten sakınmaz,
Sözleri derin kesik yaralar bırakır.
İnsan bir kez ölür, bazen birkaç kez,
Arı sokmasını bilirmisiniz ince sızı ve hafif kızarıklık bırakması arkasında derinin içinde o yakışı acısı ne fena ve uzun süreli bir acıdır.
Dışardan bakıldığında arı sokması dedirtir,
Sözde adı kolaydır,sokulan bilir acısını.
AŞK arı sokması gibidir,
Her ayrılık ölüm gibi sıkar boğazı ,nefes almanın adını yaşar ınsan..
Boğulmaklı hallerin, gözden düşen yaş gibidir.
Kendi ellerimizle ölmek isterse insan; aşık olmalı .
Aşk için ölmek güzel olduğunu bilerek,sevgiye yelken açmak,ne kadar yelkenine rüzgar dolarsa o kadar hızlı varabilmektir, sevgiliye.
Haksızlıklara ugramakta vardır aşk’da.,umduğunu bulablmek,hüzrana uğramanın diyer adı,haksızlık der kendine...
Uzun yıllar sonra adı bile unutulmuş şarkıyı dinlerken hatırlamak gibi,hayata yeniden başlamaktır aşk.
Mecburi kabullenmelerin top yekün itiraz adresidir.
Bunca beraberlikten sonra başka söz bırakılmayan,yalancı emzik gibidir aşk.
Ölüm bir kez olmaz bazıları için,bir kez ölmek yakışmaz............S.A
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.