- 941 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Organik Sigara
Tarih 11.08.2011, günlerden Persembe.
Iftara bir kac saat kala ekmek almak icin disariya cikmistim.
Firina gitmeden önce markete ugrayip evdeki eksiklerimi tamamlamak istedim. Marketin icerisinde geze geze sonunda kasa’ya vardim. Önümde bir cift aldiklari ürünleri bandin üzerine koyuyorlardi. Gözüm aldiklari ürünlere takildi ve icimden tek tek saymaya basladim. Bio patates, Bio elma, Bio süt, Bio peynir, Bio yogurt...vs. Aldiklari bütün ürünler organik ürünlerdi. O an kendi aldiklarima gözüm ilisti. Cips, kremsanti, kavun...
Ve su cümleyi kurdum icimden: "Vay be! Adamlara bak, aldiklari hersey organik. Amma da sagliklilardir ha." Görüntüde de saglikli, düzenli spor yapan insanlara benzyirolardi. Sonunda sira bana gelmis ve beni güldüren olay da gerceklesmisti. Alisverislerini torbalara dolduran ciftin birinin elindeki iki paket sigara da organik ürünlerle beraber torpaya girdi.
Ve o an beni bir gülme aldi, tekrar kendi aldiklarima baktim ve aslinda ne kadarda saglikli beslendigimin farkina vardim =)
Mizah yazisi olarak ekledim, cünkü organik ürünlerle sigrarayi bir arada görmek beni güldürmek icin yeterli bir sebepti. Ben insanoglundaki bu celiskiyi anlamadim, sizlere arz ediyorum...
Selametle, solamente.
YORUMLAR
:))))) iyi ayrıntı. bence mizah yazılarını devam ettirin. sözcük diliniz çok iyi
solamente
güzeldi sevgili tuba....
bende anlamadım hem o kadar sağlıklı beslenmek istersin hem sigara içersin...
o zehri içtikten sonra hiç bir anlamı yok ki organik besinlerin...
:)
sevgimle canım...
solamente
Yorumunuz icin tesekkür ederim. Demek ki bu olay sadece beni güldürmedi.
:) Selamlar..