GÜZELSE, SANA İKİ ISLIK ÇALARIM
-ne yapıyorsun
-hiç...biraz canım sıkılıyor,-neden.?
-düşünüyorum.
-durup dururken ne düşünüyorsun ki.
-sana birşey sorucam, bu gideceğimiz yere daha önce hiç gittin mi.
-hayır, ben de ilk kez gidiyorum.
-nasıl bir yer acaba, sence beğenir miyiz.Aslında ben buradan çok da memnundum, şimdi başka insanlar, başka ortam...off, off.
-inan merak etmiyorum desem yalan olur.Farklı bir yer olduğundan eminim.Zaten farklı
olduğu için gidiyoruz ya, benim değişikliğe çok ihtiyacım var şu sıralar, sanırım sen de öylesin.
Biraz rahat etsek fena mı olur sanki, sıkma canını hadi...rahat ol rahat.
-evet, ama ben çok tedirginim.
Tanımadığım ortama alışkın değilim ben.Karşıma kimlerçıkar onu bile bilmiyorum.Ne yaparım, kimin kapısını çalar da bir tas su isterim.Çok sıkılıyorum çok.Ağlamak geliyor içimden.
-Ee sen de yani, yemezler seni korkma, birkaç günde alışırsın.
Hem çok susarsan, gider musluktan su içersin, ondan kolay ne var ki.Şu dert ettiğin şeye bak.
-bilmiyorum, yine de içimde huzursuzluk var...alışabilir miyiz dersin ?
-alışırız, alışırız korkma...olmazsa önce ben giderim, bir kolaçan ederim.Bakalım nasıl bir yer.
Eğer güzelse iki ıslık çalarım, peşimden gelirsin.
-cidden yapar mısın öyle bir iyilik.
-yaparım yapmasına da, biraz poponu kenara çeksen de, rahat bir nefes alsam.
-Pardon,
yine mi üstüne yatmışım ikiz kardeşim...bekle az kaldı, iki gün sonra dünyadayız.
-böyle nasıl, oldu mu.?
-Ohh ya az daha boğuluyordum, bir daha düşünürken derinlere dalma lütfen.
.
.Hoşgeldin dünyaya bebek,
Hoşgeldin gülüp, ağlamaya.
Henüz bebeksin...bakalım hayat neler gösterecek sana...!
öyküsatıcısı2011Davidoff
YORUMLAR
Davidoff
Sayfama hoşgeldiniz, şeref verdiniz.
Davidoff
bilin diye yazdım.
:)
teşekkür ettim.
Kemnur
:)) Delisin sennn... Fiyuv, fiyuvvv (Gelcen mi bize?)
...
İlahi ömrümm, harika idi. Ce' eeee diyiveren yazılara bayılırım. Zeki hatun seni.
Kalimera.
Kalimera.
Aynur Engindeniz
Özlü kalırken savrulmayı ihmal etmeyen bir ses var içeride. Duymadan sahibi olmaya yeltendiğim için aceleci ilan ediyorum kendimi. :) Çok güzel ve kıymetli bir duruş yine. İşte bu yüzden her yoruma Sevgili Davidoff diye başlamak geçiyor içimden:)))
Tebrikler...
Davidoff
Herşeyin gönlünce olması dileklerimle.
Çok teşekkür ederim.