- 1149 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BENİMKİSİ SADECE MERAK !!!!!!!!!!!!!
Hazreti mevlananın deyimiyle dünyanın herhangi bir yerinde açlıktan ve yokluktan bir insan ölüyorsa orada ölen insan değil insanlığın kendisidir.Burdan hareketle dünyanın büyük bir bölümünde malesef insanlığın öldüğünü çok net bir şekilde görebiliyoruz.
Bugün itibariyle A.B.D Başta olmak üzere vahşi batı dediğimiz Avrupa dada durum farklı değil her dönemde kendilerine kusursuz itaat edecek devletler devlet yöneticileri buluyorlar bulmak için insanları önce açlığa yokluğa yoksulluğa mahkum ediyorlar dolaysıyla ölümü göstererek bazı kesimleride sıtmaya razı ediyorlar yıllardır filistinde bu böyle yıllardır afganistanda bu böyle yine yıllardır asyada ve özelikle afrikada bu böyle yani buralarda insanlar öldürülüyor insanlik ölüyor.Fakat işin acı tarafı bu bölgelerin sözde müslüman olan yöneticilerinin halklarına yapmış oldukları zulümler sebep gösterilerek bu bölgelerin ve bu masum halkların tepesine demokrasi getiriyoruz üç kağıdıyla bombaların yağdırılmasıdır Tunus Mısır Libya ve şimdide Suriye işin en acı taraflarından biride daha öncede bir koyup üç alacağız safsatasıyla A.B.D Ordularına direk yada dolaylı desteklerimiz sonucunda Irakta hem insanların ölmesine hemde insanlığın ölmesine aracı olarak kullanılmamızdır.Bu sebeplerde P.K.K nın güçlenmesine ve insanlığın yanı sıra insanlarımızı öldürmesine katkı sağlamış olduk.Ateş çemberi her geçen gün daralıyor fakat görünen o ki şu ana kadar ne afganistan ne ırak nede libya suriye konusunda bize ders olmamıştır.
Şimdi gelelim afrikadaki dolaysıyla dünyadaki açlığa ve yoksulluğa tabiki insan olarak elimizden ne geliyorsa hemen ivedilikle onu yapmamız lazım ama yazımın başlığındada olduğu gibi benimkisi sadece merak acaba diyorum memleketimizde bunca holding sahpleri bunca elini sıcak sudan soğuk suya sokmadan para kazanan kimseler yada daha yirmili yaşlarda gemicik sahibi olanlar yada Türkiye genelinde sıcak paranın en çok döndüğü gıda sektöründe üçbinin üzerinde mağazası olanlar yada araba garajlarında en lüksünden galeri açacak kadar onlarca arabası olanlar afrika için yani insanlar için yani insanlık için acaba ellerini ceplerine attılarmı dedimya benimkisi sadece merak.Ha bir merakım daha var ırak savaşında bir koyup üç alacaktık malesef almayı bırak cebimizdekinide insanların ölmesi insanlığın ölmesi için harcadık sonundada kafamıza çuvalı geçirdiler Allah muhafaza Suriye konusu beni çok ama çok endişelendiriyor bizleri kulanıyorlar gibi geliyor bana diyorumki bu sefer kaç koyup kaç alamıyacağız dan ziyade acaba bu sefer neremize neyi geçirecekler insanların vede insanlığın ölümü pahasına tabi benimki merak ama işin ucu ülkeme insanlarıma vede insanlığımıza dokunacak onun için telaşlıyım onun için aceleciyim.Çünkü olan şu andada dünyada olduğu gibi gariban halka oluyor üst düzey yöneticilere birde ekonomik gücü iyi olan tuzu kurulara birşey olmuyor.Birde son olarak şunu demeliyim fakir fukaranın bir tane ülkesi oluyor zalimlerin zorbaların vede para gücü olanların sığınacağı ülke çok.