- 768 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BODRUM KLASİKLERİM
Begonvillerin sardığı balkonda ; salıncak adeta yatta gider gibi tıngır tıngır vuruyordu.Karşımda küçük kardeşim Kedicik Elif oturmuş etrafı seyrediyordu.cırcır böcekleri ise bugün havanın çok sıcak olduğunu söylüyordu. Manzara adeta canlı kartpostaldı.Bunları seyrederken benim uçarı yüreğim,durmadı yerinde davul, zurna aldı eline vurdu,çaldı, durdu.çünkü bayram yeri gibiydi içim adeta kabına sığamaz durumdaydı.ancak bir yandan keman acı acı eşlik ediyordu ona, GÜZ GÜLLERİ GİBİYİM HİÇ BAHAR YAŞAMADIM YA SEVMEYİ BİLMEDİM ,YADA SEVİNCE GEÇ KALDIM nağmeleri ile aslında o nağmenin notaları bendim. GÜZGÜLÜ bendim , begonvillerin arasında Ağustos ayında açan güz gülü bendim, keman ise beni çalıyordu. oldum olası beni seviyordu, ama ne yapsın nafile güz gülü arsız ve huysuzdu.onun aşkını küçümsüyor, yüzüne bakmıyordu, nağmeler yükseldikçe burun kıvırıp büyükleniyordu.nağmeler durunca aşk dileniyordu. ona, sevince geç kaldım . bana merhamet et ne olur yine çal, yine çal ne olur diyordu.şansı varmıydı bu aşk dilencisi güzgülünün nedersin begnviller tanrıçası Bodrum, yoksa yüce mevlam insana birkeremi şans verirdi. kıymet bilmeyince alırmıydı elinden aşkı,peki aşk dilenilirmi? güzgülü isen dilenirsin çünkü aşkı bilmezsin çocukluğundan pamuk şeker ,salıncak yanısıra huzursuzluk, geçliğinden mutluluk kendine güven şimdide güzgülü işte böyle sanarsın aşkıbir kıvılcım eser kemanın nağmelerinden sanırsın cesaretin varmı aşka melodisidir. kemanına klı yokmu? nice gül, orkide,begonvil, papatya zambak varken neylesin güzgülünü , hiçmi gururu yok kemanın, boşuna çalma davulz, zurna şans bir keredir ya sevmeyi bileceksin yada sevince geç kalmayacaksın. denizden , güneşten aydan, kemandan aşk dilenmeyeceksin ilham perisi.
Durumun vahim kalmışsın kemanın yeni bestesine yüreği sızlarsa şansın var , illede gururum derse kaldınmı ayazda ah güzgülü ah çalarsın ÇEMBERİMDE GÜL OYA , GÜLMEDİM DOYA DOYA
Her yazının bir ana fikri varsa bunun ana fikri pişmanlığa yazılmış bir aşk tan ziyade deli akıl değil, , doğru akıl ile hareket etmek anladınmı kalemim şimdi sus artık
sürçülisan ettikse affola
BODRUMDA SEVGİLER
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.