ANTALYAYI GÖRMEK...
EVDEN AFYON VE ANTALYA GEZİSİ İÇİN ÇIKTIK.HAYDARPAŞA GARINDAN TİRENE BİNECEKTİK.BABAM BİZİ OTOBÜS DURAĞINA BIRAKTI.ORDAN KADIKÖY OTOBÜSÜNÜ BEKLEMEYE KOYULDUK.1,2,,5-10 DERKEN SAATİN BAYAĞI GEÇTİĞİNİ FARKETTİK.VE DEDİK MADEM OTOBÜS GELMEYECEK.MİNÜBÜSE BİNELİM.ONUDA BEKLE BEKLE GELMEDİ.GELENLERDE IŞIKLARI KAPALI MESAYİYİ BİTİRMİŞ ADAM.EVLERİNE GİDİYORLARDI.VE TEK ÇAREMİZ YA TAKSİYE BİNMEK YADA ÜSKÜDARA KADAR MİNÜBÜSLE ORDANDA KADIKÖYE TAKSİYLE GİTMEKTİ.BİZDE TAHMİN EDECEĞİNİZ GİBİ HEM PARADAN HEMDE ZAMANDAN TASARRUF ETMEK İÇİN GELEN İLK ÜSKÜDAR MİNÜBÜSÜNE BİNDİK.YÜKÜMÜZ 3-4 POŞETTİ.BİR TEPSİDE BAKLAVA VARDI.ONUDA POŞETE KOYMUŞLARDI.AKLIMDAN İNŞALLAH ŞERBETİ AKMAMIŞTIR DİYORDUM.ZİRA BABAM ONU DÜNÜRLERİ İÇİN YAPTIRMIŞTI.GERÇİ BİZDE DÜŞÜNMEK YETERDİ.DÜŞÜNMÜŞYA O YETER DERLER BİZİM İNSANIMIZ.SONRA BİZ VERDİK 2 KİŞİ.20 DK YA VARDIK ÜSKÜDARA.ORDAN TAKSİYE BİNDİK HEMEN 10 DK VARDI TRENİN KALKMASINA.BİZ BİRAZ TEDİRGİNDİK.ŞOFÖRE SORDUK KAÇ DK DA GİDER DİYE.ODA 2-3 DKYA YETİŞTİRİRİM SİZİ ORAYA DEDİ.BİNDİK ADAM LAZDI HERŞEYİYLE BELLİ EDİYORDU KENDİNİ.ŞİVE,KONUŞMA TARZI,ESPRİLERİ TEMEL GİBİ ADAMDI KISACA.SONRA GEWRÇEKTENDE HEMEN GÖTÜRDÜ ORAYA BİZİ.POŞETLERİMİZİ ALDIK VE BİZİM VAGONU ARADIK.BULDUK.İSMAİL SİGARA YAKTI BİR TANE DAHA 5-6 DK VARDI ZİRA İÇEMEYECEKTİ DAHA 9 SAAT.İÇTİ VE TRENE BİNDİK.HEMEN EŞYALARI YERLEŞTİRDİK.ÜST TARAFTA EŞYALAR İÇİN TABANI CAM OLAN Bİ YER YAPMIŞLAR.ORAYA KOYDUK.VE YERİMİZE GEÇTİK.TREN KALKTI SAATİNDE.İLK KEZ BİNMİŞTİM TRENE.AMA BİNMEDEN ÖNCEKİ KUSARMIYIM KORKUSUNU YENMİŞTİM.ÇÜNKÜ BU ARABADAN VAPURDAN DAHA RAHATTI VE KLİMALIYDI YANİ BUNALTICI HİÇ BİRŞEY YOKTU.BİZDE KONUŞMAYA DALDIK HAVADAN SUDAN.ORAYA GİDİNCE NAPICAMIZI SORDUM PLANININ NE OLDUĞUNU MERAK EDİYORDUM.ZİRA BEN ANTALYAYA GİTMEK İSTİYORDUM ÇABUCAK.SONRA İSMAİL 2-3 GÜN AFYONDA DURURUZ SONRA ANTALYAYA GEÇERİZ PAZAR AKŞAMIDA TEKRAR AFYONA DÖNERİZ DEDİ.İYİ DEDİM KEŞKE BÜTÜN BİR HAFTAYI ANTALYADA GEÇİREBİLSEYDİK DEDİM İÇİMDEN.AFYONDA NE YAPABİLİRDİKKİ.2-3 GÖRÜLESİ YER VARHEMDE ANTALYA DURURKEN AFYONA MI GİDİLİR?AMA MECBUR İSMAİLİN AİLESİNİ GÖRMESİ VE ANTALYAYA GİTMEMİZ İÇİN ABİSİNİN ARABASINI ALMASI GEREKİYORDU.SONRA SAAT BİRAZ İLERLEMİŞTİ VE UYKUMUZ GELMİŞTİ İSMAİL DEVRİLDİ HEMEN BAKTIM GÖZLERİ KAPANMIŞ.BENDE PEK UYUMAM OTOBÜSTE VAPURDA ARABADA.YOLU SEYREDERİM AMA ÖYLE BİRŞEYDİKİ HERTARAF KARANLIKTI.ZİFİRİ KARANLIK.ARKAMA DÖNDÜM HERKES UYUYORDU.ÖN TARAFIMDA BENİM YAŞLARIMDA BİR ÇOCUK MÜZİK DİNLİYORDU UYUMAYA FAZLA NİYETİ YOKTU.AMA BENİMDE UYKUM GELMİŞTİ.DEVAMI SONRA İSTEK OLURSA DEVAM EDECEĞİM..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.