- 1013 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ACABA?
Acaba diyorum..Ben, devamlı yemek programlarını seyredip seyredip ,ertesi gün ‘’ bazı çok eğitimli‘’komşularla bunun kritiğini yapsam ve de ağzım dolu dolu,’’ ay kardeşşş yapamıyolarrr…ne o öle dolmalar ,çorbalar iyrenççç ,ben olcem orda vallahi deee bi de iki göbecik atarım heee‘’ diyerekten konuşsam?
Acaba diyorum..Ben,pazarda bişiler seçerken ve de almaya kesin kararlıyken ve de tarttırırkene, kulağıma kulağıma son sesiyle ‘’paytlıceyynnn ,gel abula geyyyllll pedava bunnarrr..’’ diye çığıran genç oğlana,böle hiç de çığrışından rahatsızlık filan duymadan ‘’ayyy canummm, havada sıcek vallahi,zor işinüzzz heee ‘’diyerekten dişlerimi de göstererek gülsem elimdeki kırışık,kirli beşliği uzatırkene?
Acaba diyorum..aldığı maaş karşılığı işini yapmayıp, gölgede kendini hortumla ıslatıp duran ve de ‘’benim günlük ücretim sizin çerez parası Yeşilvadi hanımmm,bu paraya bu kadderrrr’’ diyen oğlan çocuğuna ‘’amannn yorma kendini,zaten kimse bişi yapmıyor ,ay boşverrrrr’’ desem ,omzunu da sıvazlasam?
Acaba diyorum..ben yokuştan daracık bir yolda çıkarken ,üstüme üstüme dolmuşunu süren kara bıyıklı kara adamın yüzüne hiç bakamadan kenara can havliyle kaçsam ve de hiçbişi olmamışcasına mıcırlı yolda sağa sola yalpalayan arabayı kurtarmaya çalışıp, sakızımı balon neyin yapsam ve de ben de yandaki yayaları ölümüne sıkıştırsam?
Acaba diyorum..evlilik programlarını sabah akşam izlesem ,onları yorumlayan, parayla tutulmuş insanları ‘’ay,vallahi de adamcağız haklı,ne o kadının hali ,,iyyy bi de üstüne minicik bişi giymiş ,ayıp vallahi ‘’ şeklindeki konuşmalarımla haklı çıkarsam ve de bunu diğer çok ‘’değerli ‘’kişilerle oturup, bir de güzel tartışsam?
Acaba diyorum..eşini ilgisizliğinden dolayı aldatan bayana ,’’hımmm,,,canım yaaa..haklısın ,Yap tabiî kine ,e hak etti yaniii,sakın ayrılma da haaa,çektin bunca sene vallahi da , neymiş öle boşanma moşanma allasennn,az gelir maaşın, kızzz yetmezzzz kineee’’ desem?
Acaba diyorum..şöööle kocaman kocaman etleri,kanatları,domatesi vs alıppp,mangalı da yakıversem yasak olan bu çimen üstünde,koysam battaniyeyi artık çim ,çiçek neresinin üstü olursa ve de yiyip yiyip sağı solu kirletsem,açsam arabanın müziğini de son sese..etrafta uyuyan ,hasta neyin hiç mi hiç kal’ e almasammm,Ohhhhh,atsam göbeğimi akrabalarla çıkkıdı çıkkıdı,ağlayan çocuğa iki tokat akşediversem ve de en son yesem çiğdemi çıtçıtçıt..püüüü..çıtçıtçıt ..püüüü ve de öbek yapsam yerlerde,artıklar çimlerin üstünde,kalkıp gitsem arkamda bırakıp tümmm sıkıntımı ,pisliğimi bu sahilde?
Acaba diyorum…acaba ,acabaaa… Ben daha mı mutlu olurum ?
Benden bir adet not: ...Birkaç kere okuduktan sonra, bana pek de mizah yazısı gibi gelmese de ,astım gitti MİZAH kısmısına..Sanki Kara Mizah gibin oldu ya...
YORUMLAR
Olsun yine de iyi etmişsiniz. Benim için eğlenceli, muzip bir çalışmaydı. Keyif verdiniz, gecenin kiri pası üzerimdeyken garip rahatlama hissi sirayet etti sayenizde. Tebrikler.