SOL YANIM
Öyle çok özlüyorum ki seni. Her nefes alışverişimde, her güldüğümde,her ağladığımda o kadar çok içimdeymişsin ki sevgilim. Sensiz geçen günlerimi senin hayelinle dolduruyorum.Biliyorum yaptığım yanlış ama seni içimde yaşatıyorum.Hani bana derdin ya kimse vazgeçilmez değildir die. Ama sevgilim unuttuğun birşey var bu yolda yanlız yürümek o kadar zor ki.
Beni sakın unutma.Yaşadıklarımızı unutma.Ben seni hiç unutmadım.Hep yaz askım.İnsanları yaz.Yaşam savaşı içinde yaşamayı anlat.En zor anlarda bile tek vücut olabilmeyi anlat.Bu yolda tek basına yürüyebilmek zor aşkım.Şunu unutma sol yanım ben sana karıştım.
SEN SONSUZUM , SON ANIMSIN BENİM.
HEP MUTLU OL SOL YANIM...
YORUMLAR
merhaba,belliki sizde ben gibi içten ve gerçekten sevmişiniz ,yazınızı okuyunca kendimi yaşadım bundan 3 buçuk yıl evvel sizin gibi bende sevdigimi benim neden oldugum bir hata yüzünden kaybettim çok pişmanım ve hala aklımda onu unutamıyorum o şimdi başkasıyla evli onu o kadar çok özlüyorumki anlatamam hiç kimse o olamadı olmayacakta hayatımda keşke demeyeyim diye yaşadım buldum onu sevdim sevildim ama öyle bir hata yaptımki kendimi hatamdan dolayı değil ama onu kaybettiğim için affedemiyorum umarım siz geç kalmazsınız ve kalmamışınızdır...saygılarımla
SAYGIDEĞER YAZARIM;Her şeyden nce aramıza hoş geldiniz. Bu bölümün adı "eleştiri" ise de, hiç kimseyi eleştirmek maksadıyla bir şeyler yazamayız; sadece, bilgi dağarcığımızın el verdiği ölçüde bir yorum yapabiliriz. Tabii ki, onu da hoş görünüze sığınarak. Yazınızı, 9 Ağustos günü, edebiyat Defterinde ilk kayda giren yazı olması münasebetiyle okudum. Mektup türünde yazı yazdığınızı, alt tür olarak da "özel metuplar" kategorisinde yazdığınızı gördüm. Özel mektupların genelde iki kişi arasında yazıldığı bir gerçektir. Edebiyat literatüründe yer alan mektuplar ise "edebi mektplar" olup, tıpkı diğer edebi eserler gibi DSİRİŞ-GELİŞME-SONUÇ bölümlerini ihtiva eder. Edebî mektuplar, içerikleri ve ifade şekilleri ile ayrı şekilde ele alınırlar.
Ayrıca mektup tarzında eleştiri, öykü, şiir gibi yazılı edebî türler de yazılabilir. Zatıalinizden mektup türünde yazmaya devam ettiğiniz taktirde, onun edebi bir yapıda olmasına, Tütkçenin, imla kurallarının, noktalama işaretlerinin özenli kullanılmasına asgari gayreti göstermenizi istirham edeceğim. Yok, özel mektup türünde yazmayı sürdürme kararında olur iseniz de, bu defa da onları mektup değil, gene bir edebi tür olan DENEME olarak yazıp, yayınlamanızı istirham edeceğim. SAYGILAR SUNARIM...
selam dost yazınız cazibe çeker cinsten ve kaleminiz kıvrak bu kalemden çok güzel şeyler çıkar...
hatanız şu ki yenisiniz,yenilik hataysa eğer :)) tavsiyem şu ki çok şiir makale okuyup sitede yorum yazın olumlu olsun
olumsuz yazcaksanız hiç yazmayınız.. hele hele ilk zamanlar çok okuyup çok yorum yazın analiz edin saygım hürmetlerimle efendim...iyi geceler..