İlahi Traji - Komedya
Aklıma geldikçe yaşadığım olaya gülüyorum, gerçe gülünecek bir durum yok ama o günkü anın traji komik maskaramsı iğrenç denecek kadar utanç verici bir durma cidden gülmekten başka şey gelmedi aklıma, ağlayabilirdim , ama ozamanda bizleri duruma düşürenlere karşı çok aciz görünmüş olurdum..
Yıl 1990-2007 arası..çalışmış olduğum iş yerlerindeki Yıllarca süren saçmalık !!!
Her sene olduğu gibi yine mübarek ramazan gelir , 3 gün öncesinden personel şefi elemanına bir kağıt verir oruç tutacaklar ve tutmayacakların isimleri yazılırdı..ak koyunlar ile kara koyunlar:)))) işin güzel yanı tutacaklarda bir ilahi rahatlık ,tutmayacaklar yada tutamayacaklar ise yüce yaradan dan daha fazla oruç tutanlardan korkardı..burası işte trajedik....
Neyse bu bir şekilde kendi içinde halouyordu , asıl yaşanan trajedi ..Allah Onları af etsin. Patronların sevap işlemek istedikleri ama ne yazık o savap yoluna ilk bastıkları adım bence şahsi fikrimce günah doluydu...Oruç tutacaklara Ramazan erzakları verilir, tutmayanlarda yemekhanede yerdiler.
Benim komiğime giden bre müslüman madem yemeyenlere erzak vereceksin ki bu bir ayrıcalık değil kendinden bir fazla bir şey vermiyorsun ! o paket elemanın 30 günlük yemek parası ( Hakkı ) onuda geçtik...Vereceğin Erzak paketini niye..ramazan bittikten sonra verirsin???? cidden şu an bile gülüyorum:))) Kıymeti nerde kaldı bu erzak vermenin??.adam zaten aç.....brakta 30 gün evinde senin erzaklarınla birşeyler yapsın yesin! Ama olmaz..razmazan bitcek...herkes kuyruk olacak..Personel müd. gözetimi altında sanki Sadaka veriyormuşçasına bir yüz ifadesinle dağıtılırdı erzaklar..
Ben buna hep gülmüşümdür....
Sizi bilmem???
Saygılar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.