SİZİN GERÇEK DOSTUNUZ KİM?
Gün geldi mutlu olduk gün geldi ağladık. Başımıza gelen olaylar karşısında her zaman bizler umutlu olmaya teselli edildik. Bu da geçer sözlerini duyduk, tavsiyeler dinledik ve kendilerinden örnekler verildi. Bu zor zamanlarımızda bizim yanımızda olanlar bizim gerçek dostlarımızdır. Çünkü onlar hakikaten sizin dertlerinizle dertlenmişler mutluluğunuzla gülmüşlerdir.
Şimdi birkaç sözle dostluğun öneminden bahsetmeye çalışalım. Sizce dost kimdir? Gerçek dostlar kimlerdir? Nasıl olmalıdır? Tek cümleyle dost; başına gelen bir üzücü olay karşında yanında olandır. Çünkü mutluluğumuz sırasında eğlence sırasında etrafımız o kadar kalabalık olur ki kimin gerçek dost olduğunu anlamamız çok zor olacaktır. Ya dostlar arasında mesafe varsa? Bu durum söz konusu olduğunda günümüz şartlarında artık uzaklar yakın olmuş dünyanın bir ucunda olsanız yine de istediğiniz kişiye ulaşmak mümkün hale gelmiştir. Uzakta da olsa sizin birkaç sözünüz onun için ayrı bir yere sahip olacağını unutmayın. Gerek telefonla gerek bir e-postayla ileteceğiniz bir mesaj onun için büyük öneme sahip olacaktır.
Şimdi size soruyorumsizin gerçek dostunuz kim? Bazılarının acaba şu gerçek dostum mu diye düşündüğünü görür gibiyim. Bazılarının ise bu benim gerçek dostum diye birkaç isim saydıklarını düşünüyorum. Sizin çaresiz durumda kaldığınız zaman oldu mu hiç? İşte size bu durumda uzanan elleri hiç unutmayınız ve onlara sımsıkı sarılınız. Çünkü onlar sizin gerçek dostlarınızdır. Günümüz de öyle yapmacık arkadaşlar var ki; ikiyüzlü olan insanlar, bir dediği bir dediğine uymayanlar veya sözünde durmayanlar, sade ve sadece sizin yanınızda menfaat icabı dolaşanlar.
Dilerim bizler de gerçek dostlarımızı bulmuşuzdur. Her zaman yanımızda olan arkadaşlarımızın hakiki dost olmasını temenni ediyorum. Arkadaş çevremizi iyi seçmeliyiz. Dostluklarımızın sağlam olması için bizler de onların zor günlerinde yanlarında olmalıyız.
Muharrem ÖZAD
SİZİN GERÇEK DOSTUNUZ KİM? Yazısına Yorum Yap
"SİZİN GERÇEK DOSTUNUZ KİM?" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
19 Ekim 2011 Çarşamba 22:53:08
Eee boşa dememisler bütün dünya senin olsun bir dost bir post yeter bana...
T-REHBER
@t-rehber
değerlendirip okuduğunuz için teşekkür ederim gerçekten doğru söz dost çok önemli günümüzde iyi gün dostu çok ama kara gün dostu kalmadı üzücü
25 Ağustos 2011 Perşembe 19:44:58
Dostluk konusunu çok güzel kaleme almışsınız. Beğenerek okudum. Tebrik ederim. Saygılar.
T-REHBER
@t-rehber
öncelikle teşekkür ediyorum ben sadece gönlümden geçenleri duygularımla harmanlamaya çalışan acemi biriyim. beğenmenize çok sevindim
11 Ağustos 2011 Perşembe 12:42:44
dost diyebileceğimiz çok kişi var da gerçek dost mudur pek bilinmez, en kötü gününde yanında olduğunu görmek gerekir ki gerçek dostum diyebilesiniz, o da herkesin başına pek gelmez, gelmesin de. tek dostum ben kalsam da istemem dost sandıklarımın olmadıklarını öğrenmeyi.
T-REHBER
@t-rehber
gerçek dostların etrafımızı sarması dileğimle.. RABBİM zor günlerimizde onları yanımızdan eksik etmesin
9 Ağustos 2011 Salı 11:37:23
Dostluk ve gerçek dostları sorgulamak adına yazılmış harika bir yazıydı. Kaleminiz daim olsun, saygılar.
T-REHBER
@t-rehber
ben çok teşekkür ediyorum efendim yazımı beğenmenize ve değerlendirmenize çok sevindim sağolasın sayenizde sizden aldığım bu enerjiyle daha iyi denemeler yazabilitim