Zaten aykırı bir adam
O değil de;
Bir adam bir kadın... Kadının kucağında bebek adamın kolunda karısının kol çantası...
Bebeğinden mi utanıyor karısından mı anlamak zor... Bence elindeki kadın çantasından utanması çok daha normal bir davranış olurdu....
O değil de;
18 yaşıdaki kadın kocası ve kocasının iki ağabeyi tarafından çocuğunun gözü önünde işkence görmüş...
3 tane adam bir kadına gücünüz yetmiş ve darp etmişsiniz. Brovo... Büyük başarı... Erkek adamın hali başka oluyor tabi...
O değil de;
Boşanmak isteyen karısını el ve ayaklarından yatağa kelepçelemeiş. Tuz ruhu dökmekle tehdit etmiş. Kapağı açık olan şişeden kadının üzerine tuz ruhu damlamış...
Ben hayret ediyorum, ne yiyorsunuz ne içiyorsunuz da beyninizde bu derece hasar bırakıyor!
O değil de;
ABD’de yeni moda olan boşanma partileri boşanan kadınlara ayrılık acısını unutturuyormuş.
Hayret bizde hala niye kutlanmıyor ki...
O değil de;
Teoman müziği bırakmış. ’Kendimi işten kovdum’ demiş. Rock ve dahi müzik dünyası için dev bir isimdi. Böyle bir karara varacağını tahmin etmezdim ama duyunca şaşırmadım da... Zaten aykırı bir adam. Kesinlikle profesyonel.
kalbimi söktüm, seni kazıyım derken/ta en derinden iliklerimden/barmen git başımdan sarhoşum zaten/aşktan kederden mutsuz kendimden/İstanbul’da, İstanbul’da, İstanbul’da, İstanbul’da
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Bu olayları lanetleyelim ama nedenleri hakkın da da düşünelim.
Neden bu kadar arttı?
Yazınız akıcıydı tebrikler.
Esma KAHRAMAN
Suçluya bi madalya takmadığımız kalıyo
Sevgiler Sayın Yazarım.
Bizde de boşanmalar kutlanıyor ama farklı bir ritüelle haberiniz yok mu?
Aynur Engindeniz
Tıpkı kız isteme olayı gibi olur. Baba evine dönen kadının kapısı bir kaç kez aşındırılır. Red cevabı alınınca ev bir güzel taranır. Kim var kim yok öldürülür.
Ya da sokak ortasında bıçaklanır kadın. Alsana boşanma yıldönümü hediyesi deyiverir adam. Güzel bir bıçağı kadının kalbine saplayıverir Eros'un oku sanaraktan.
Sonra en yakın karakola "Namusumu temizledim" diye teslim olunur. Adalet ahalisi genellikle erkek olduğu için bir ağır tahrik nedeni mutlaka bulunur. Ceza şekerli sakız gibi çiğnedikçe pardon itiraz edildikçe küçülür.
Kanlı bir ritüeldir yani. Adına namus cinayeti diyorlar.
Ülviye Yaldızlıı
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Oktay Coşar
Ne o öyle saçlarını tommiks gibi ortadan ayırmış, japon balığı gözlü. : )
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.
Haklısınız Esma hanım...Şiddet her yanımızı sarmış maalesef.
yani "kahrolsun erkeşler " demek geliyor içimden.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
karakaranfil
Bilirsiniz mitolojide at-insan karışımı olan "Centaur’ lar vardır.
Bir de yarı eşek-yarı insan karışımı olan ve mitolojiye benşm katkım olarak geçen kavramla anılan "erkeş" ler vardır.
Bunlar insan görünümünde fakat içlerinde eşek ruhu ve dolayısıyla davranışı taşırlar.
Yapılan kazılarda bu tür canlının kalıntılarına ülkemizde bolca rastlanmış ve bizzat benim başkanlık yaptığım "kazı" ekibince koruma altına alınmış kalıntılar mevcuttur.
Bu" kazı-kazan" ekibimizin tespit ettiği binlerce "erkeş" halen toplumumuzun birçok kesiminde "baba-amca-dayı-normal sapık- vasıflı sapık-yönetici-ve diğer iş kollarında hizmet vermektedirler.
Bilgilerinize ...
İyi bayramlar değerli yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) İyi bayramlar Sayın Yazarım.
karakaranfil
:))))
Saygılar sayın yazarım..
Bu arada Asker nasıl?
Esma KAHRAMAN
Üçüncü sayfa haberlerini anımsadım.Puf...:(
Kan ,dehşet vs...
Teomanı bende severim.Farklı.Marjinal.Duruş,bakış...
Kendi kararı.Bence içkili kafayla verilmiş bir röportaj olabilir.Belki bir vakit sonra ünlüler ile düet yapar.Kesin dayanamaz geri gelecektir....
Bizde boşanmaya bile karşıyken kaldı ki parti yapacağız öyle mi:?
Demek boşandın ha: küt...
Demek utanmadan bide dul karı halınla parti yapıyon he:çat...
Ölsün daha iyi canım.Kadın kısmının aldığı nefese yazık...
Burası Türkiye.Kadına işkenceye devammm
Esma KAHRAMAN
:) Teoman içkili hali başka ayık hali başka biri olmadı hi. Kararından vazcayacağını sanmam. :) Dönerse de iyi olur yaa... valla..
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Yazariye,yazar oldu..başlık böyle olur:))
ayy koptum...Allah verme ya Rabbim...
Ülviye Yaldızlıı
AYSE 09
e o benim kızım
ne denir anasına bak kızını al değilmi sulatanım
sizi seviyorum
Esma KAHRAMAN
Ülviye Yaldızlıı
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
Sevgilerimle.
''Nice adamlar gördüm üstünde elbiseleri yoktu.
Nice elbiseler gördüm,içinde adam yoktu.'' MEVLANA.
Sevgili Esma Hanım; pozitif bir insansınız,bana yaşama
sevinci telkin ediyorsunuz.Kelebek kanadı dokunuşunda,
ipek yumuşaklığında dili etkin ve işlevsel kullanıyorsunuz.
İçindeki çoçuga sahip çıkan,onu büyütmeyen,büyütmemeye
çalışan yüreğiniz dert görmesin.
Saygılar Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
VAZO
Saygılar Sayın Yazarım.
Ülviye Yaldızlıı
Duaya amin demeden geçemedim yazarım.Ne yapayım huyum kurumasın inşaAllah:)
O değil de Teoma benim idolümdü. O gittiyse ben neden durayım? O kadar haklı ki...
Değerli yazarım yalnız bırakmayın bizi... Yakışıyor elinize kalem vasıtasıyla tüm szöcükler. Konuşmanız nasıl çok merak ediyorum:=)
Esma KAHRAMAN
:) Teomanın şarkıları güzel ya ben çok seviyorum.
Esma KAHRAMAN
Ülviye Yaldızlıı
Dayanamadım ,yorumcu yorumcuyu sevmez ,yazar hiç birini sevmez böyle bir deyim vardı sanırsam,yoksa atasözümüydü...:?:)
Esma KAHRAMAN
Ülviye Yaldızlıı
bU AKŞAM ÖLÜRÜK BENİ KİMSE TUTAMAZ...
YAF NİYE TUTALIM ÖLESİN VARSA ÖL...SENDE KURTUL BİZDE KURTULALIM:))))
Esma KAHRAMAN
:) bence de çok iyi şarkı
Ülviye Yaldızlıı
o değil de bencede güzel şarkıydı...
Efendim bizim milletimiz kıskançlık krizlerinden bir kurtulsa...
Adamın ölesi geliyo şarkı bahane...
Eee evden kaçan kızlar ahu tuğba-banu alkana özeniyolar ...onları niye engellemiyo bu millet.Yada engelleyici kim ise o...
Yok ille 150 bedenden taşan iç çamaşırı olmayan şeyleri gözümüzün içine sokacaklar.Neymiş türkiyeye MAL olmuş sanatçılarmış.Efenim anadoluda ahırda çok o mallardan.Onlar en azından sütüyle ,derisiyle bir işe yarıyorlar.Bunların menapoza girmişlikten derileri sarkmış,süt ayarları bozulmuş hala gösteriş alım çalım....Ninemide botoxla gerdirsek o sizden daha güzel olur ya.Gerçi topuklu ayakkabının üzerinde duramıyo ama olsun...:))
Efenim yok işte.Bana vereceklerki bu rütük işlerini...pehh pehh...
Esma KAHRAMAN
:))) rütük'ü verdim gitti
Ülviye Yaldızlıı
Kemnur
Kemnur
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
'paramparça' diye bi şarkı dinledim. Doğru mudur?
Ülviye Yaldızlıı
Valla..
Eyy ahali duydunuzmu duydunuzmu?
HALİL SEZAİ. ((..Kİ İSİM BİR KERE ÇOK GÜZEL..NEYSE GERÇEK KONUMUZA DÖNELİM....)) .KEMNURUNNNNNNNNNNNN OĞLUYMUŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ YAAAA...İŞTE BÖYLE BÖYLE:))
Kemnur
Esma KAHRAMAN
Kemnur
Oktay Coşar
Ağabey.. : )
Ülviye Yaldızlıı
Kemnur
Sıfır ironiyle söylüyorum : hayran kaldım...
"kalbimi söktüm, seni kazıyım derken/ta en derinden iliklerimden/barmen git başımdan sarhoşum zaten/aşktan kederden mutsuz kendimden/İstanbul’da, İstanbul’da, İstanbul’da, İstanbul’da/savrulmuş herşey bitmiş ben yokken/ta en derinden iliklerinden/kalbimi astım ceketimin yakasına/aşktan kederden pişman geçmişten/İstanbul’da, İstanbul’da, İstanbul’da, İstanbul’da/nefes alır forumdas.net gibi sanki/yalanlar söyleyince/sesim öyle yüksekti ki/kendim bile inandım/öyle ya da böyle zor/kırılmamış gibi yapmak/sözlerini unutmak/lalla lalalalalalalalala/kalbimi söktüm seni kazıyım derken/ta en derinden iliklerimden/herşey bitsin unutmalı anıları/ağzımda ağzı omzumda bacağı/İstanbul’da, İstanbul’da, İstanbul’da, İstanbul’da "